focusonfitness

Dietdag 73: STRANDTRÄNING och Fettmätning 👌🏼✨😘

Kategori:

Dietdag 73:

Vilken FANTASTISK kväll ❤️
Jobb under dagen med PT klienter och administrativt 😃 
Det var dags att få domen på FETTMÄTNINGEN oxå 💋 men det såg bra ut 👌🏼 Tappat 2 % fett på senaste månaden så det går enligt plan ✨😋💃! Nere på ca 14.5 % nu. Eftermiddagen och kvällen spenderades på playan på "Mossbystrand" först med min "TOUGHEST PT Grupp" från Breeze och efter det med "Functional Bootcamp" gänget 💪🏻😍! Just idag 2 små MEN sjukt viljestarka uppslutningar 👍🏻😜! Det är så fantastiskt roligt att få träna folk i de här miljöerna - det är så annorlunda - ENERGI 💥✨! Förutom ovan har jag inte hunnit med så mycket. JO bokat bord tills på Fredag då vi kör en "KICK-OFF" middag med "Functional Bootcamp" gänget inne i Malmö 😘 Ska bli supermyyyys...ÄTARMÅL och trevligt sällskap, det kan bara bli bra ❤️! Händer massa annat kul i helgen oxå ju...på Lördag bär det av upp till Allingsås på SM med #teamfocusonfitness brudarna @annaverweij @_paulaaberg_ @annieleew ❤️ Lääääängtar!!!! 😍
Fick en fin liten gåva av min Goa teamkamrat & adept i Måndags - Tack fina du för Lotion och Bodyscrub 😍 Hemma SPA kan jag behöva! 👍🏻
Nä nu ska jag trycka huvudet i kudden! Har en superambitiös hästtjej till PT klient som väntar på mig på gymmet redan 07.20 imorgon 💪🏻✨😜👌🏼
Natti natti allihopa 🎇!

#teamfocusonfitness #functionalbootcamp  #functionaltraining #beachworkout #toughest #mossbystrand #bootcamp #bootcampwarriors #pt #ptgroup #tuffast #fettmätning #fettprocent #weightloss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: