focusonfitness

Dietdag 98: Dietmatt i kroppen & Kopparhatten med bästa vännen ❤️

Kategori:

Dietdag 98:

DJURENS DAG (Jaaa...OCH Kanelbullens dag, men det försöker vi att inte tänka på 😘👊🏼), föredrar Djurens dag ❤️! 
...så kan morgonformen se ut en Söndagmorgon när man skippat ÄTARMÅL på helgen 👌🏼😉. Benen börjar komma fram lite mera nu tycker jag!
Idag har det varit en VILODAG från gymmet. Istället bar det iväg ut på ÄVENTYR med min allra bästa vän ❤️ @sabinafriman och hela hundgänget 😍 Skäralid/Kopparhatten är våran plats - såååå himla mysigt hör på hösten 🍁🍂🐾. Vi njöt MEN vi fick båda kämpa idag...Sabbis var förkyld och jag har kännt mig så sjukt matt i kroppen, dietflum i både kropp och knopp 😳 Antingen beror det på att jag inte fyllt på med extra kalorier i form av ett ÄTARMÅL denna helgen eller så beror det på PWn som jag och @annaverweij begav oss ut på imorse 08.00 😂 Att det tar så mycket energi och så kommer man inte ikapp riktigt...ingen aning! 🙊 Första dagen på dieten som jag kännt mig heeeelt slut och knappt kunnat lokalisera vart jag satt fötterna 😝! Mååååånga dagar var så här på min första tävlingsdiet, jag tror att det är när man ligger för lågt i intag faktiskt 😳😝🙊! AF pass igår, det tog väl knäcken på en - hahaha 😂! 
Vikt idag: 58,5 kg 
Under kvällen har det blivit fix av matlådor i form av KÅLPUDDING och LAX 😋, sortering av Verifikationer etc och lite undanplock hör hemma. Måndag imorgon igen och JOBBET väntar 👌🏼❤️. Vi har haft en supermysig dag, tack fina Sabbis för det! 😘
NOTERA klockslaget...22.50...japp jobbar på att komna isäng tidigare 👌🏼✨!
Natti natti på er allihopa och ha nu en fantastisk start på den nya veckan ❤️!

#teamfocusonfitness #dietdag98 #kopparhatten #skäralid #bff #medbästavännen #bästisar #kärlek #vänskap #natur #djur #djurensdag #kanelbullensdag 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: