focusonfitness

Dietdag 97: TEAMTRÄFF & AF pass 👌🏼❤️

Kategori:

Dietdag 97:

VILKEN fantastisk Lördag jag har haft ❤️
Började min dag ute i skogen med mina underbara Boitcampare 👊🏼😃, hem och grejade lite, till Ystad för att möta upp @annaverweij och @s.titti för dagens teamträff med "Team Focus on Fitness" ❤️ Fettmätning och Poseringsträning samt ett varmt välkomnande av vår nya Teamadebt Titti (det ska bli superroligt att följa din resa) 👍🏻😃 Ett AF pass efter det, PW på strandpromenaden i Ystad och avslutade med en mysig ENSAM-hemmakväll med dietbak och ett lyxigt varmt bad...medan andra fikar fötterna i badet så fikar jag valkarna i händerna istället 😉 kvinnligt! 👌🏼😍. Vikten idag: 58,5 kg
Imorgon väntar en mys-söndag med Roadtrip med bästa vännen och vovvar ❤️ Vi ska på äventyr till ett Höstigt Skärskid 🍁🍃🍂🐾😜 men innan dess blir det bokning av spray-tanning och en morgon PW med kära Anna 💪🏻😃! Kan inte förstå hur klockan hunnit bli 01.30 Galet 😳 Sååååå nu måste jag sova!
Natti natti på er allihopa!

#teamfocusonfitness #bodyfitness #athleticfitness #af #bf #tävlingssatsning #diet #fitness #decembercupen2015 #luciapokalen2015





Kommentarer


Kommentera inlägget här: