focusonfitness

Dietdag 123: Uppdrag - Bikini lim 😋💕

Kategori:

Dietdag 123:

DEN KÄNSLAN nĂ€r man smyger ivĂ€g till gymmet pĂ„ kvĂ€llen i Sport bh, Hotpants och mjukisklĂ€der med tĂ€vlingsskorna under armen....💕


Japp...3 v till TÄVLING nu och dagarna bara springer ivĂ€g - GALET 😍!
Varje dag tĂ€nker jag gĂ„ och lĂ€gga mig i tid men det slutar alltid med att klockan blir över 00.00 😳 FastĂ€n man knappt har nĂ„gon energi sĂ„ gĂ„r hjĂ€rnan pĂ„ högvarv just nu och det hĂ€nder sĂ„ sjukt mycket runt omkring en OCH med en (alltsĂ„ med kroppen) 😍 Vill inte att dagarna ska ta slut liksom! 
KĂ€nner mig lite mer utvilad idag Ă€n igĂ„r och idag blev det ett kort och intensivt RYGG pass efter jobb đŸ‘ŒđŸŒđŸ’‹ dĂ€refter en tur in till MMSPORTS i Malmö i ett teamĂ€rende...😉...LIM till BIKINISARNA till tĂ€vlingen, hade ju heeeeeelt glömt det. De hade 2 flaskor kvar som de var oerhört shysta att lĂ€gga undan igĂ„r - Phuuu 😝! Blev lite annan shopping av Bars & Protein Crisps đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜ SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ j*kla goda, endast 120 kcal/pĂ„se. Det Ă€r QUEST som tillverkar dom - MUMMA ❀✚!
Fick Hallonketoner och ett par strumpor pĂ„ köpet - det tackar vi för! Nu har jag Ă€ven investerat i min AF utstyrsel till styrkemonenten 😋🌟 WIIIIIII...snart Ă€r det dax! 
En PW vĂ€l hemma och sedan en liten POSE-DOWN pĂ„ HĂ€lsopunkten med @annaverweij đŸ‘ŒđŸŒđŸ’•âœš. Lite poseringstrĂ€ning! MĂ„ste "speeda" upp den nu, det sitter inte riktigt kĂ€nns det som 😳! 
Imorgon Ă€r en spĂ€nnande dag för mig - ett mycket viktigt möte inbokat pĂ„ jobb đŸ™ŠđŸ‘ŒđŸŒ!

#teamfocusonfitness #bodyfitness #athleticfitness #posedown #mmsports #mmsportsmalmö #shopping #bikinilim #proteincrisps #quest #questnutririon #pw #torsdag



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: