focusonfitness

Dietdag 121: Blev sent idag 😳

Kategori:

Dietdag 121:

NĂ„gra fler "sneak-peaks" frĂ„n vĂ„ran PHOTO SHOOT pĂ„ stranden i Söndags ❀. Har suttit och sorterat lite bilder nu ikvĂ€ll đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜œ! Skoj! Men OPS! Klockan blev visst 01.30 😳. Och jag som ska upp pĂ„ PW imorgon bitti 😘.
VIKT IDAG var tyngre: 57,1 kg
Var ute pĂ„ en PW pĂ„ lunchen pĂ„ jobb - fantastiskt vĂ€der och ☀ gassade sĂ„ gick ner till stranden sĂ„klart 💕. Efter jobb var det egentligen ett BENPASS pĂ„ schemat men det fick bli ett AXELPASS, kĂ€nde helt enkelt inte alls för att köra Ben 😳! Det blev Ă€nnu en PW pĂ„ 1 Tim nĂ€r jag kom hem,lite matlagning pĂ„ det oxĂ„ mys framför datorn meden kopp kaffe 😍.
ALLTSÅ dom "nya" QUESTBARSEN Bihar pĂ„ jobb nu..."Chocolate Chunk nĂ„nting" sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ J*VLA GODA! Livsfarliga ju 😋 hĂ€r kan vi snacka chokladsmak - Mumsigt!! Kommer nog vara standard nu fram till de "Sötningsmedelsfria veckorna" 😋💕! NĂ€ nu mĂ„ste jag sova om jag ska komma upp imorgon! 
Sov sĂ„ gott nu allihop (el "Gonorron") 

#teamfocusonfitness #pw #energi #glĂ€dje #tacksamhet #livet 


Folk UNDRAR hur jag ORKAR vart ENERGIN kommer ifrĂ„n!?? 😝
Just nu Ă€r det till största del alla UNDERBARA mĂ€nniskor jag har omkring mig var varannan dag...❀ Alla PT klienter, mina kollegor, vĂ„ra medlemmar pĂ„ gymmet, mina "teamisar" och alla nĂ€ra och kĂ€ra sĂ„klart đŸ˜đŸ‘ŒđŸŒ! Alla mĂ€nniskor har sĂ„ mycket att ge dig om du bara lĂ„ter dom ge ❀!
NJUTA - UPPSKATTA - GE TILLBAKA
Det mĂ„r alla bra av 🌟.
SĂ„ himla tacksam över att ha er alla i mitt liv, underbara karaktĂ€rer â€ïžđŸ‘‘!
Ja...och sen ÄLSKAR jag ju mitt JOBB 💕.
En PW pĂ„ detta đŸ‘ŠđŸŒđŸ˜˜ Booooom!!!! #pw #livet #vĂ€nner #pt #jobb #teamfocusonfitness #breezefitness #mittjobb #mittliv #tacksamhet #kĂ€rlek #uppskattning #energi #glĂ€dje




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: