focusonfitness

Dietdag 113: Detta kallar jag "Leg-day" đŸ‘ŒđŸŒâ€ïž

Kategori:

Dietdag 113:

Yes Yes Yes...vĂ„gen har gĂ„tt nerĂ„t đŸ˜œđŸ‘ŠđŸŒ
VIKT: 58,2 kg
MÅNDAG idag - Veeeeerkligen MĂ„ndag idag 😝 Vaknade av mig sjĂ€lv 06.00 och insĂ„g att jag försovit mig till min behandling inne i Lund 06.30...😱...trodde jag JA 😳 Tydligen hade vi trots allt missförstĂ„tt varandra sĂ„ min kĂ€ra Massageterapeut lĂ„g oxĂ„ och sov...Phuuu, f*n vad dum jag hade kĂ€nnt mig annars om jag dragit upp honom sĂ„ tidigt och sen kommit försent 😝. Trafikolycka pĂ„ E65 pĂ„ vĂ€g till jobb sen vid 08.30 sĂ„ fick ta en annan vĂ€g vilket resulterade i att jag satte foten innanför dörren pĂ„ jobb prick 09.00....😉 Kl 12.00 skickar @timmostrom pĂ„ fejjan och frĂ„gar om jag Ă€r redo...😳 REDO för VAD tĂ€nkte jag...??? Tydligen missförstĂ„tt honom oxĂ„ 😂 haha...tydligen en MAXdejt pĂ„ rodden kl 12.00 😳 SĂ„ det var bara att hoppa ur kontorsstolen och svida om och börja dra 😜 Kom inte riktigt upp i PB meter men det blev iaf 307 m pĂ„ 1min đŸ’ȘđŸ»đŸ˜‹!
FAKTISKT har resten av dagen rullat pĂ„ bra med PT klienter, administrativt och personalmöte pĂ„ jobbet đŸ‘ŠđŸŒđŸ˜˜ GÖTT!! Och behandlingen gick att flytta tills nu ikvĂ€ll eftersom jag har VÄRLDENS UNDERBARASTE Z som massageterapeut ❀ Tack snĂ€lla bĂ€staste DU!!! 😘 Benen och höfterna fick sig en omgĂ„ng och blev tillsagd att somna med benen i höglĂ€ge đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜œ Hmmmn...ganska trĂ„kigt som SINGEL faktiskt 😘😂🙊!! Haha! 
Shoppade en ny helt fantastisk parfym pĂ„ bĂ„ten över till Helsingör i Lördags "DALI WILD" en kryddig lite sötare Ă€n vad jag Ă€r van vid KVINNLIG doft đŸ‘ŒđŸŒ I LOVE IT 💋 Lite kanel liksom 🌟! 
NĂ€ inatt mĂ„ste jag sova ordentligt! Upp tidigt imorgon igen. Ingen trĂ€ning idag förutom Maxningen pĂ„ rodden och sedan 30 min PW pĂ„ löpbandet đŸ‘đŸ»đŸ˜œ! Imorgon blir det nog PW pĂ„ lunchen och trĂ€ning efter jobb...el tvĂ€rtom 😉! 
Ännu en hĂ€rlig vecka framför oss nu med allt som hĂ€nder - Livet leker med trivsamma arbetsdagar och fantastiska mĂ€nniskor runtomkring â€ïžđŸ‘‘!

FrĂ„n gĂ„rdagens PoseringstrĂ€ning - Pose trams 😍
Formen kÀndes sjukt bra pÄ TeamtrÀffen igÄr faktiskt!!


#teamfocusonfitness #dietdag113 #jobb #mĂ„ndag #höglĂ€ge #rodd #rodd1min #rowing #rowingmachine #kardio #daliwild #wild #vĂ€nskap #behandling 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: