focusonfitness

Dietdag 108: Roddintervaller & Go Laxröra!! 👌🏼

Kategori:

Dietdag 108:


KÄRA DAGBOK....nääää jag bara skojar 😂 haha!! Men det är faktiskt lite av en dagbok detta! Sjukt skoj att gå tillbaka och kolla 👌🏼Skrev ALLTID dagbok förr, i många år, så nu när man inte gör det så är detta kanon 👍🏻😃! 
VIKTEN står stadigt på: 58,6 kg 🙊
Sjuuuukt drygt att det är så segt att komma ner igen efter ätarmålen 😳 kollade tillbaka på mina anteckningar och såg att denna tiden i månaden förra månaden oxå gick segt, att jag var mer hungrig osv...troligtvis har det med menscykeln att göra 😝 Blääää!!! Blir nog inget ordentligt ÄTARMÅL i helgen faktiskt, nu MÅSTE det hända lite mer! Kör mer kardio än jag gjort på hela tiden just nu med morgonpromenader och Roddintervaller ändå går det segt 😝! Vill inte sänka kaloriintaget då jag redan ligger på endast 1600 Kcal/dag 💪🏻!
MATEN längst upp till vänster i bilden - OMG så gott...nyttig Laxröra ❤️😋 Mosa en laxfile (ugnsbakad) med 2 ägg, 1/3 burk banankvarg och örtsalt - MUMMA!!! Tog 2 st Pizza Riskakor till oxå 😃! Riktigt gott faktiskt!
Bilderna från poseringsträningen är sedan i Söndags på TEAMTRÄFFEN på Hälsopunkten! Idag har jag bara jobbat i stort sett! Slutade nu 21.00 så inga roliga bilder att inspirera med från idag! 
Har 4 sjukt trevliga dagar framför mig nu ❤️ Imorgon blir det Malmö och egentid med @_paulaaberg_ 😘 på Fredag kommer min fina @sofie.flora hit på middag 🍁🌟på Lördag är det AF pass och efter det en heldag med min bästa vän @sabinafriman för att fira hennes kommande födelsedag (Överraskning väntar) 👑❤️ och på Söndag kommer ÄNTLIGEN @jannieek hit 👍🏻💋 Man är fasiken j*vligt LYCKLIGT LOTTAD som får ha dessa underbara människor i sitt liv - Jag är såååååå GLAD 😃🌟🙏🏻👑!!! 
Nä PW tidigt imorgon så nu är det dags att borsta bissingarna (som mamma alltid sa) och hoppa isäng!!! 😜

#dietdag108 #37dagarkvar #nedräkning #roddintervaller #posering #posedown #laxröra #riskaka #friggs #vänner #vänskap #livet #kärlek #glädje 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: