focusonfitness

Dietdag 103: Nål & Tejp på Axeln & en PW till Rydsgård 👍🏻❤️

Kategori:

Dietdag 103:

En händelserik dag 👍🏻😜
En dag på jobbet, en nålbehandling och en tejpning av Axeln, en behandling av vaderna, ett BENPASS, ett "PYAMASPARTY" & en PW till Rydsgård senare så ligger jag nyduschad i sängen med sjuuuukt trötta ben 😳👌🏼😂! Haha...när Idolerna på Idol var sämre än sämst och den goda Diet-desserten slut så bestämde jag och @annaverweij för att ta en PW ihop....som resulterade i en 2 Tim och 20 min låååååååång PW till grannbyn Rydsgård 😂 Haha galenskaper en Fredag - Jag gillar det!!!! ❤️
ÄNNU LÄGRE VIKT IDAG: 57,2 kg 👍🏻
Till Fredagsmyset blev det en Kycklingsallad med Cheese nacho rolös och chili/ingefära dressing 👌🏼 och som dessert Jusses Chunky Peanut dessert! Detta receptet MÅSTE ni ha!! 👌🏼😍 Ooohhhh My goooood så gott det var! Mumma ❤️
Vet att jag lovade att lägga ut receptet på Choklad kakan med Kokostosca nu ikväll @s.titti (och alla ni andra som frågar) men självklart så glömde jag just DET blocket på jobb 😳 så det får bli nästa vecka tyvärr! 
Nä, efter en superdag så är det gott om man får sova några timmar oxå innan nästa superdag 👌🏼😜 Klockan ringer om 5 Tim. Imorgon bär det av upp till Göteborg och TOUGHEST med @qgnome , @rasmus_kz och Lars eje 👍🏻😃 Två av grabbarna springer loppet och på kvällen har vi bokat bord på "HOLY COW" för ÄTARMÅL ❤️👊🏼💋! 
Lördagsnöje i allra högsta grad - Skoj ska det bli 😃!!! 

#dietdag103 #teamfocusonfitness #fitness #bodyfitness #athleticfitness #af #pw #nightpw #lägstaviktenhittills #trött #glad #lycka 


Behandling av Vader pågår - Goa kollegor man har 😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här: