focusonfitness

Dietdag 101: Axelsmärtor och Dietmat 😝

Kategori:

Dietdag 101:

Onsdag idag och mer än halva arbetsveckan är redan över 😳 Sjukt! Vart blir tiden av!?
Vaknade imorse med smärtor runt höger skulderblad och fram mot bröstet! Min fina kollega @sommarpt fick köra en snabb behandling och lunchens träningspass förvandlades till rörlighetsträning i buren och utanför och lite lätta hantelpressar på Procedos mattan för att få sträck i spex Minor bla 😝 sååååå inte mycket träning idag inte, ingen PW imorse och nu sitter jag i soffan helt död, så ingen PW nu heller!
Vikt idag: 58,2 kg (som igår & LÄGSTA HITTILLS) 😃👍🏻
Lite bars idag som mellis, Proteintoast med lax och ägg till lunch, Proteinpudding med physsillum fröskal till mellis och KÅLPUDDING med lite Turkisk Yogurt på till middag med min dietvänliga Chokladkaka med Kokostosca till efterrätt med en kopp kaffe 😋👊🏼!
Helt slut efter jobb så behövdes laddas på lite! Hamnade 150 Kcal högre än jag borde men det skadar nog inte efter "PWn" med TOUGHEST gänget i Sandskogen nu ikväll 😘! Planen är att komma isäng nu snart och gå en sväng imorgon bitti 💋👌🏼! Vill komma ner under 58 kg tills på Fredag morgon 😃 Får se om jag lyckas! På Lördag styr Bootcamp-bilen ännu en gång upp mot Göteborg - TOUGHEST lopp ska utföras av @qgnome och @rasmus_kz från "Functional Boitcamp" gänget och 2 coola brudar från Breeze springer oxå fast senare på dagen...och efter det ska vi ut o käka gott - ÄTARMÅL IT is denna helgen ❤️! Längtar!! 😃

#teamfocusonfitness #dietdag101 #procedos #scapula #musclesche #shoulderworkout #pain #toughest #pw #dietmat #recept #dietrecept 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: