focusonfitness

Dietdag 138: FREEEDAG & BEN med Vanja ❤️

Kategori:

Dietdag 138:

Idag BALLADE DET UR TOTALT 😳...och HELA nyckelknippan FÖRSVUNNEN på EMPORIA 😝!!!
ÄGGMACKAN still stand-in strong! 
Något magiskt med sista veckan liksom, det ska alltid hända något konstigt! Ok...det är ju faktiskt Fredagen den 13:e trots allt 😁.
Började dagen med en PW och var sen på jobb 08-14. Efter jobb fick jag och @vanjahellberg till ett hyfsat BENPASS på Procedos Plattformen 😍 lagom pass för oss båda! Vi gick från att köra det MEST Funktionella 3D Benpasset till att i slutet göra "Thruster"s i Smithmaskinen 😂 men det var supertrevlig att köra ihop!
NOCCO JULMUST- sådär god var den ju - tyvärr NOCCO men med den smaken då jag jobbar se dom verkligen betalsätt
VIKT IDAG: 55,3 kg (lägsta hittills) 😳
Oj...oj....oj...nu ligger jag här och somnar till med mobilen rakt över huvudet typ- 😍Shit vad trött man är 😜!
Var inne på en massa ärenden i Malmö under kvällen 👌🏼 Det är MYCKET ROLIGARE att gå runt på Emporia istället för att gå på BILTEMA & MYCKET DYRARE!


..Gud jag får berätta om "urballningen och "fotograferingen imorgon, domnar medans. Jag sooooomnar😳😘💪🏻💕👑! #teamfocusonfitness

Kommentarer


Kommentera inlägget här: