focusonfitness

Dietdag 135: Tävlingsbikinisarna har anlänt 😍

Kategori:

Dietdag 135:

Egentligen vill jag bara sova nu...inte för att jag är trött och inte för att jag inte har något att berätta 😜 Har alltid massor att berätta men klockan springer och snart är det dax att kliva ur sängen igen 😝.
PW imorse 05.30, PW på lunchen 12.00 och PW nu ikväll 21.00 👍🏻 Två av dom i regn och rusk och en på löpbandet! HEPP HEPP här ligger vi i så länge det finns energi!
Idag är en STOR DAG 😍 Våra tävlingsbikinisar från @perfectfitbikini kom med posten 😋. Så det blev hemleverans av bikinis och NOCCO Julmust till mina kära adepter Paula och Anna ❤️ Det kan dom förtjäna så som dom krigar på. Följ deras resor på @_paulaaberg_ och @annaverweij eller kolla in vår HASHTAG #teamfocusonfitness 💋
Alla är supernöjda med sina Bikinisar @anna_sabina Du är GRYMMAST @perfectfitbikini 👊🏼😍👌🏼🌟!
Ni får en sneak-peak på min svarta som jag ska ha i Fysik momentet på AF:n. Provade båda nu ikväll - alltså man kan inte fatta att man ska upp på scenen igen, det är sån "Eufori" konstant i huvudet 😳. Fick tryck i kroppen bara av lite posering 👍🏻 detta blir nog bra! Formen känns super faktiskt ❤️👌🏼! 
Min BF bikini med allt BLING får ni inte se förräns på tävlingsdagen 😝! Såååååååå j*vla SNYGG den är alltså - PRECIS SOM JAG TÄNKT MIG VERKLIGEN 😍✨👌🏼!
Till lunch idag blev det Rågmackor med ägg, kycklingfilé och Sweet chilisås 😋! Kan man äta BRÖD på tävlingsdiet?
Svar: JA
Kan man äta BRÖD på tävlingsdiet när det är 2 v kvar till "showtime"
Svar: JA 
Är BRÖD en kolhydratskälka?
Svar: JA 
✔️💕
Vi fick vår NOCCO leverans till jobb idag och nya NOCCO Julmust var med 😜 den var god men ingen höjdare jämfört med de andra smakerna - TYVÄRR 😁! 
Nä dax att sova 😴 imorgon bitti startar jag dagen med en PW och med att hämta bilen på service innan jobb 👍🏻!
Nstti natti vänner! 


#teamfocusonfitness #nocco #noccojulmust #tävlingsbikini #bikini #af #athleticfitness #bodyfitness #bf #decembercupen 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: