focusonfitness

Dietdag 133: PHOTOSHOOT i Bokskogen & 2,5 Tim PW 😍

Kategori:

Dietdag 133:

Ok...SISTA uppdateringen för idag 😝 Idag har jag verkligen Facebook/Instsgram nördat 😳! Men det hĂ€nder ju sĂ„ mycket hela tiden som jag vill dela med mig av! 
En SÖNDAG helt i min SMAK ❀
Kl 10.00 kom @tinaekdahl hit och sminkade mig inför fotograferingen 😍 Underbara du! Sminkningen blev grymt bra och GUD vad snygg man kĂ€nner sig nĂ€r man fĂ„r allt framhĂ€vt pĂ„ det sĂ€ttet! PĂ„ FM sen Ă„kte jag och @fotograf.hellberg ut i Bokskogen för att knĂ€ppa lite coola bilder đŸ‘ŒđŸŒ NĂ€r vi kom fram var parkeringen full av bilar och skogen FULL av folk, hmmmm antar att alla ville RASTA sina pappor pĂ„ FARS DAG 💋 Jaja, vi körde pĂ„ som planerat och och vissa kroppsdelar fick se mer solljus Ă€n andra 😋😂! Jag och Vanja börjar bli ett riktigt bra team nu đŸ‘đŸ»! VĂ€l hemma sen meckade jag lite Sporify listor medan kyckling och potatis fick laga sig sjĂ€lv pĂ„ spisen 😊 och laddade inför kvĂ€lls PWn! Inte varje dag man beger sig ut pĂ„ PW sĂ„ snygg som idag 🙊 vĂ€ntade med att tvĂ€tta bort sminket Ă€nda tills nu innan lĂ€ggdax - mĂ„ste ju ta vara pĂ„ kĂ€nslan medans den varar, tĂ€nk dom som orkar sminka sig pĂ„ riktigt varje dag och alltid Ă€r sĂ„ hĂ€r snygga 😍😋! I wish! 
VIKT IDAG: 55,4 kg
Det blev en 2,5 Tim lĂ„ng PW, 2 varv runt byn faktiskt. Utmaning & hellre Ă€r jag ute och förbrĂ€nner lite extra fett i detta FANTASTISKA vĂ€der som varit idag med "VAD JAG VILL" i lurarna Ă€n att sitta pĂ„ soffan och glo! 😍
Den lĂ„ten dĂ€r nere till vĂ€nster - GRYM!!! đŸ‘ŒđŸŒ VĂ€l hemma sen rostade jag RĂ„gbröd och gjorde Kycklingburgare till sen middag! Super ❀
SĂ„...en Söndag helt i min smak (kunde ju varit TRÄNING med, men körde VILODAG idag eftersom hela kroppen har trĂ€ningsvĂ€rk just nu) 😳
Hoppas att ni haft en underbar helg allihopa och att ni tar er MÅNDAG med storm imorgon 😘 Jag börjar med en PW kl 06.00 đŸ‘đŸ»! Baaaaam! Natti natt 😮💕 


#teamfocusonfitness #pw #dietmat #dietrecept #dietdag133 #kycklingburgare #diet #fitness #photoshoot #fitnessphotoshoot #bokskogen

"Sneak-Peak" frÄn dagens Fotografering!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: