focusonfitness

Dietdag 130: BRÖD-ORGIE & Proteinbar FROSSA 👌🏼❤️

Kategori:

Dietdag 130:


BRÖD ORGIE & PROTEINBAR FROSSA 😝! 
Japp då kan det gå...när det är 2 1/2 v kvar till tävling 😝 och man själv tycker att formen är så pass bra att kroppen förtjänar någon skiva bröd och en tomatsoppa 👌🏼och så blev det 2 skivor till...och 2 skivor till...och en Latte på det 👊🏼❤️😳! 
Körde ett riktigt härligt RYGG & AXEL pass efter jobb innan jag körde in till Malmö för att möta upp min favorit @juliasnive för fika och PW 💕👊🏼! 
Vi hängde en stund på "Condeco" och hann med ovan medan vi pratade LIVET, AFRIKA & VÄRLDSPROBLEM 😊! Alltid lika underbart att träffa denna brutta och få höra om hennes liv och uppdatera henne med mitt ❤️! 
Det blev en låååååååååång PW på det ner till kallbadhuset! Väl hemma har jag tryckt ett antal Proteinbars i skallen 😍 bättre att "fuska" "fylla på" med allt samtidigt! Släppa lite på spärrarna! Det är ju knappast så att jag inte kommer till att komma i form till tävling på 2 1/2 v nu bara för att jag krängt massa bröd och bars EN dag 😋! 
Har dessutom gått 1 PW imorse och 1 PW på lunchen 👌🏼 för att jag har haft tid och orkat! No worries 😃! 
Den där VANILJ KVARGEN på bilden var sjuuuukt god, typ endast 95 kcal/burk 👍🏻! 
LÄGSTA VIKT IDAG: 55,8 kg 


Lite omstrukturering i PT planeringen så imorgon har jag klient 06.20 😳 det innebär att klockan ringer 03.45...HEJ OCH HÅ dax att sova! 
Vill bara avsluta dagens uppdatering med att berätta hur GALET TACKSAM jag är över allt jag har 💋 OCH för att få ha människor som dig @juliasnive i mitt liv ❤️!!!! GULD 👑! 
Natti natti - Nu laddar vi för FREDAG!! 

#teamfocusonfitness #chestmeal #fusk #diet #tävlingsdiet #condeco #condecomalmö #fika #vänskap #kärlek #pw #kompispw #malmöstad 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: