focusonfitness

Dietdag 129: Du skriver din FAVORIT STORY ❤️

Kategori:

Dietdag 129:

DRÖM 🔜 AGERA 🔜 FÖRVERKLIGA 👑
Det är bara DU själv som kan se till att DITT LIV blir DIN Favorit Story 💕

#dröm#dream #live #leva #carpediem #act #itsup2u #explore #happiness #appreciation


UPPE med TUPPEN 👌🏼😝!!!
Japp..tydligen är det så att om man går och lägger sig i tid så går det faktiskt att vakna i tid oxå 😘! La mig ju redan 20.15 igår pga min nattliga PW och somnade nog runt 21👍🏻! Helt ok att gå upp 05.00 då ju 😃! Började dagen med en PW efter vägning och efter att ha checkat in morgonformen i spegeln 😋. Därav BICEPS flexandet, var längesedan nu ju! 😝
VIKT IDAG: 56,2 kg 
Sen jobb 09-19 på Breeze inkl en 1 Tim PW på lunchen och Bootcamp nu ikväll till 21.00. Ännu en Onsdag avklarad, dom är lite av ett riktmärke varje vecka, dagarna på jobb blir kortare därefter, träningen sätter igång och man hinner med att leva lite 👌🏼❤️! Sjukt mycket som händer nu innan tävlingarna, förutom TEAMTRÄFFAR och träningar så har jag sett till att bokat in det bästa av det bästa med de BÄSTA! 👍🏻 Det är tufft nu och det har börjat snurra lite i huvudet pga det låga kolhydratintaget och alla barsen😝 antar jag 😉 Haha! Men...jag har en sån fruktansvärt go tid framför mig nu så jag tänker NJUTA av varenda dag som går nu ❤️ FOKUS ligger faktiskt just nu på att ha det mesta klart inför tävling och ovanpå det ta en dag i taget, omfamna den, uppskatta, njuta och ta vara på den! HELT PLÖTSLIGT står vi där på scenen 😍 Det är ju hela resan OCH tiden nu innan när man glider runt med en grym form att vara stolt över som är heeeeela grejen egentligen!!!! 😳 DET får man inte glömma bort! 
På Fredag har vi TEAMTRÄFF 💕 ska bli jätteroligt! Längtar verkligen...det blir ett BENPASS med @annaverweij precis innan - gött 👍🏻😉! Imorgon blir det oxå träning efter jobb och efter det fika och PW med min favorit Julia inne i Malmö ❤️ ÄNTLIGEN 👑🍀💋 @juliasnive 
Hur känns dieten och kroppen annars då? JA...det känns BRA men det börjar kännas tungt i benen och tomt i huvudet nu. Så energiintaget får ligga mestadels runt PT klienter och på jobb för att kunna prestera såklart 😋💪🏻✔️! För övrigt mår jag sjukt bra ❤️ TACK för all pepp ni ger mig här på Instagram och på Facebook 🌟 Ni är för nuvarande COACH till Coachen 💋👑😊!
Natti natti allihopa - Ny dag imorgon och en blank sida av er FAVORIT STORY väntar... 🍁

#teamfocusonfitness #pw #bootcamp #fitness


Lycfrukost idag 👌🏼❤️
Turkisk Yougurt med Nutraminos CRUNCHY PEANUT Proteinbar och en Latte 😜



Kommentarer


Kommentera inlägget här: