focusonfitness

Dietdag 128: Klarvaken & Galen 02.27 đŸ™ŠđŸ˜œđŸ‘đŸ»

Kategori:

Dietdag 128:

BOOOOOOOOOOM Kl 20.12 lĂ„g jag nerbĂ€ddad i sĂ€ngen đŸ‘ŒđŸŒđŸ’• Lovade mig sjĂ€lv att bara Ă„ka och handla efter jobb och sen krypa ner direkt 😃! Detta har inte hĂ€nt pĂ„ fleeeeera Ă„r kan jag sĂ€ga, att Jusse ligger i sĂ€ngen denna tiden! ÅterstĂ„r att se om det gĂ„r att somna! đŸ‘ŒđŸŒđŸ’‹
Vilken GALEN dag idag 😝💕👣✹!
Vaknade som sagt 02.27 helt klarvaken och kunde verkligen inte sova! SĂ„ mellan 03.00-03.30 efter en kaffe begav jag mig utlunkandes i byn pĂ„ morgon PW 👣😳! Inte en bil pĂ„ gatorna och BARA jag ute, konstig kĂ€nsla men go Ă€ndĂ„!

Morgonformen börjar sÀtta sig!


Start med PT klient 07.00, inte ofta man hinner med en PW, duscha & tvĂ€tta hĂ„ret, steka Ă€gg i göra "Ă€gga-mackor till frulle", betala rĂ€kningar OCH hĂ€mta klĂ€der pĂ„ tryckeriet innan dess 😋 efter PT klient han. Jag t.o.m poseringstrĂ€na 30 min pĂ„ HP innan det var dax att glida mot Ystad och Breeze för jobb 09-19 đŸ‘ŒđŸŒ! 
Blev Ă€nnu en PW pĂ„ lunchen lĂ€ngs med en grĂ„ trĂ„kig strand och ett kallt hav 😁. Inte alls sĂ„ mysigt idag och benen kĂ€ndes tunga och fötterna ömma 😝 inte sĂ„ konstigt!!! 😉
Idag har varit första dietdagen det bokstavligen snurrar i skallen, alldeles för lite bĂ„de vĂ€tska och sömn 😝!
Gjort en ny lista pĂ„ Spotify "NĂ€r det gĂ„r TRÖGT" för mina PWs ❀ som jag ska fylla pĂ„ successivt med enbart lĂ„tar med tryck i đŸ‘ŒđŸŒ. 
NÀ nu ska jag nyttja denna tidiga kvÀll under tÀcket tÀnkte jag!
Natti natti pĂ„ er - Nu Lasse vi upp för en go Onsdag och Bootcamp imorgon efter jobb đŸ˜đŸ‘ŠđŸŒđŸŒŸ! Tagga nu gĂ€nget! 
VIKT IDAG: 56,5 kg (samma som igÄr)

#dietdag128 #pw #lunchpw #posedown #poseringstrĂ€ning #teamfocusonfitness #hĂ€lsopunkten #trötter 



Kommentarer

  • Elsa sĂ€ger:

    Jisses vilken form du börjar komma i. Det Àr sÄ himla kul att lÀsa dina dagliga inlÀgg och se hur kroppen förÀndras :-D . HÀlsningar frÄn en soffpotatis

    Svar: Haha tack sĂ„ mycket 😜 Vad roligt att du lĂ€ser hĂ€r pĂ„ bloggen! Kul att kunna inspirera! Men det Ă€r kanske dax att förvandla den dĂ€r soffpotatisen snart dĂ„ đŸ‘đŸ»đŸ˜! Mvh/J
    Josefine Sidnor

    2015-11-04 | 00:07:58

Kommentera inlÀgget hÀr: