focusonfitness

Dietdag 126: En "BLANK" Söndag 😋

Kategori:

Dietdag 126:

En helt "BLANK" Söndag 👌🏼😜
Det kan jag nog inte minnas sist jag hade och jag måste erkänna att tankarna snurrade igårkväll....
"Vad ska jag göra hela dagen" "jag kan jobba lite med fakturorna" "jag kan gå en PW" "jag måste poseringsträna" "jag måste få ordning i garderoben" osv osv 😳 Japp massa saker som jag faktiskt behövde den här lediga dagen till 😍!
Så...började morgonen med en formbild OCH med allra LÄGSTA vikten hittills 👌🏼!
VIKT IDAG: 56,1 kg 


Det blev typ en sovmorgon, gick upp 07.30 tror jag (kunde inte sova mer) sen bar det iväg ut på en PW på 1 Tim runt byn, träffade på både mamma och @qgnome och andra trevliga bekanta vid Conditori Centrum när jag nästan var hemma 😍 galet vad folk är i farten på En Söndag morgon 😂! Gick in o sa några ord till Patrick och på väg ut var jag bara tvungen att stanna till och titta på alla kakorna 😋🌟😂 Haha är man dum i huvudet el är man!? Men jag kan säga att just nu är man så OTROLIGT FOKUSERAD på målet så det finns inget annat....jag blev KNAPPT sugen faktiskt 😝 Hade ju aldrig satt min fot där inne för 2 månader sedan men NU är det inga problem! De har dock börjat med Nutella Snäckor @_paulaaberg_ 💋😊! 


Hemma sen blev det en massa trix och fix och en j*kla massa chattande på Facebook med alla möjliga härliga människor! Förberett lite inför min och @fotograf.hellberg s fotografering till helgen 🍁 Temat blir "Romantiskt HÖST" Ska bli sjukt kul 👌🏼❤️!  Äntligen fått undan alla nytvättade kläder, gjort fakturor och t.o.m sett till att bilen har olja och glykol påfyllt! 💋
Mot kvällskvisten blev det en 8 min solning nere i solariet, poseringsträning, en snabb visit av Paula och en kvälls PW på ytterligare 1 Tim 😘💪🏻! Lite köksmys med hemmagjord vegetarisk lasagne nu ikväll och lite insta-blogg 💕 HÄRLIGA SÖNDAG och känner mig taggad o utvilad inför en ny vecka 👍🏻! Näst sista veckan som går att påverka formen rent träningsmässigt innan scenen 😊 shit! Nu kommer det att gå undan! 
MASSOR av balla grejer inbokade dessa 3 v som är kvar så tänker NJUTA på vägen ❤️.
Ett stort MEGA tack till alla er som läser och följer mig på min resa till scenen för andra gången! Ni är GULD 👑 värda! 
Natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här: