focusonfitness

Dietdag 5: Solskens-PW & Torsk under spenattäcke!

Kategori:

Dietdag 5:

Freeeeeeeeeeeedag och massa ☀️!!
Slutade jobb vid 14 (min lyxiga dag på Fredagar, belöning för alla andra långa dagar) 😍 Till bästa @tinaekdahl på Studio Noi för att fixa Side-cut och Ögonbryn ❤️ Därefter bar det iväg ut på PW 1 Tim eftersom det inte blev något imorse (kom inte ur sängen när jag skulle) 😃 Riiiiiktigt gött väder ute - kändes som att promenera runt utomlands ❤️! Stannade till hemma och tog en "Fitnessglass" ur frysen och slappade en stund på balkongen! Drog sedan ner till gymmet. På vägen köpte jag Frukt & Grönt hos han på torget 😉! Tanken var DIPS, BEN & AXLAR men efter 1a övningen (som ni ser på videon) så mådde jag illa, lite yrsel och chippade nästan efter luft 😳 Jag är van att träna i värme men detta var olidligt! Fick lägga mig ner på mattan en stund och efter det åka hem 😢 SKIT! Nu rök ju 1 av mina 4 möjliga pass denna veckan! 😡
Tryckte i mig en proteinbare och 2 riskakor med Nutella när jag kom hem för att piggna till lite 👍🏻😜! Har stått i köket sedan dess! Förberedde kokt potatis, Rotfrukter i ugnen, stekt kyckling med curry, turkisk yoghurt sås och ugnsbakad torsk under spenattäcke 😍👌🏼 den blev faktiskt trevlig! 
Dags att sova nu! Några Tim jobb imorgon, träning och sedan 11-17 har vi TEAMTRÄFF ❤️💃❤️! En del av den innebär strandhäng 😘 wohoooo äntligen!! 
Vikt idag: 63,4 kg.
Trevlig helg på er allihopa så kommer en ny update imorgon 👍🏻😜☀️!!

#pw #icecream #fitness #bodyfitness #bikinifitness #athleticfitness #teamfocusonfitness #3D #Legday 


Se Instagram "fitnessjusse" för att kunna se videon på övn längst ner till höger 😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: