focusonfitness

Dietdag 4: Hörte Brygga med Hoj & Fitnessglass

Kategori:

Dietdag 4:

Seg dag på jobb idag då man vet att gymmet är alldeles tomt pga att alla är på playan och njuter av ☀️! Vill oxå 😳! Dieten går bra - lite cravings på bars idag med men man jobbar ju mitt bland dom, inte så konstigt! 😃
Idag har jag hamnat på ca 1651 Kcal i mitt energiintag - 251 kcal för mycket än planerat 😉 planen är att kickstarta lite och ligga på 1400 Kcal/dygn i 2v och sedan höja det 😍! Men men, det var den här Fitnessglassen eller den heeeela underbara avokadon som jag åt som förrätt till lunchen som ställde till det 👌🏼😋! Har ju tränar idag så det kunde jag vara värd! 
Vikten ligger på 63,8 kg idag - 1 hg mindre än igår. Löjligt att väga sig varje dag egentligen men jag tycker att det är intressant att kunna jämföra det med sinnesstämningar och vardagen i stort 😃! Efter jobb idag var det äntligen dax för veckans första träningspass 😍 RYGG & MAGE blev det med fokus på Chins. Kan säga att det tig emot att dissa solen 😳! Vi avslutade sedan dagen med (för mig) en premiärtur på hojen ner till HÖRTE BRYGGA med mamma ❤️ Supermysigt ställe 😘! Där satt alla o mumsade Tapas o drack öl och de hade inte ens PEPSI Max så det fick bli en kopp svart kaffe för mig 😉 Kändes ändå bra 💪🏻! Älskar att överträffa mig själv ❤️!!!
Nä dax att sova nu, imorgon ringer klockan 05.00 och då är det dags för Morgon PW IGEN 😜! Natti natti på er allihopa!!

#minresa #diet #tävlingsdiet #dietrecept #fitnessglass #hojtur #hörtebrygga #solskensmys #athleticfitness #teamfocusonfitness


Fitnessglass

1 banan
1-2 tsk kokosmjölk
10g kakao
1 tsk jordnötssmör 
Lite salt efter smak

Mixa ihop alltsammans i en bunke med en stavmixer, höll upp i glas och ställ in i frysen i ca 2 Tim.
1 port innehåller ca 180 Kcal



Kommentarer


Kommentera inlägget här: