focusonfitness

Dietdag 30: En dålig sommardag...

Kategori:

Dietdag 30:

Vikt idag: - 4 hg på vågen 😳 hmmmm nästan så att man vill äta på lite så att man inte försvinner 😉 men det rasar väl lite nu sen kommer det att stå stilla dör runt 60 kg, det är en magisk gräns för min kropp! Den vill gärna ligga runt 59 kg 🙊 Så vi får se hur det går därifrån sen.
Ligger äntligen i sängen efter ännu en lång dags jobb med allt från PT på hästryggen till fotmobiliseringar, inhopp för RIP/VIPR Fusion instruktör och kostprogramsmeck. Inne hos bästaste bästa vännen inne i Malmö ❤️! Maten har gått bra! Har hamnat på 1599 Kcal idag 😃! Nååååågot gött det är med Vattenmelon alltså - i like! Det fick bli en liten burk Lindahls vaniljkvarg med massa kanel i till kvällsmat nu innan sängen 👍🏻! 
Imorgon kommer lååååååååånge dagen 07-21 men sen....sen börjar min vecka/helg på riktigt 😘 Torsdagen brukar kännas som en Fredag då jag slutar jobb redan kl 16.00 och man faktiskt kan göra nåt efter jobb - LÄÄÄÄÄÄNGTAR efter TRÄNING ✨🌸 Nu när jag "inte får" träna Mån-Ons så blir det nästan lite abstinensvarning 😜 Man ser alla andra som drar och sliter i gymmet hela dagarna och suktar efter att själv få svettas lite! På Torsdag ska jag testa DIPS igen och det ska bli ett rejält AXEL/BENPASS 🍑❤️ Haha! Egentid när den är som bäst och inga planer därefter = ingen stress!! 👌🏼😍! Ännu en dag Sv skitväder idag men jag hoppas att ni som har semester har hittat på annat kul än att hänga på playan 😉! Nä nu är det hög tid att sova! Imorgon ringer klockan 05.30. 
Kram och godnatt ❤️

#vattenmelon #melon #diet #dietdag30 #lindahls #lindahlskvarg #kalkonfile #kalkon #ripviprfusion #pt #ptpåhäst #jobbedag #vilodag 



Kommentarer

  • Zaisha <3 säger:

    Vad är det för diet du följer?

    Svar: Jag räknar kalorier Zaisha och ligger högt på protein o lägre på kolhydrater 😃. Ligger runt 1600 kcal/dag! Men detta är ju beräknat på mig som individ! Olika för alla!
    Josefine Sidnor

    2015-07-29 | 00:20:06
    Bloggadress: http://zaisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: