focusonfitness

Dietdag 3: Solsken och Våffelmyyyys!!!

Kategori:

Dietdag 3:

Då var dag 3 avslutad och jag ligger nerbäddad i sängen äntligen 😉! Hade sjukt ont i mina höfter imorse så det blev ingen morgon PW utan den fick vänta till på min sena lunch 👍🏻 Då intog jag och NOCCO Sandskogen! Spelar ju ingen roll när på dygnet man går egentligen 😃! Har börjat på morgonen för att få in rätt rutin på NÄR jag kliver upp på morgonen! Svårt att komma upp men PWn kan nog få in mig i andra rutiner 😘!
Det blev en enkel frukost imorse: 1 ägg med kaviar, några små knäckebitar med aubergineröra och kaffe med mjölk! Lunchen ser ni längst upp till höger och middagen längst ner till vänster 😜! Lite kolhydrater innan man skulle ut och flänga i skogen med Bootcamp-gänget gjorde susen! ☀️💪🏻! Nu ikväll blev det Protein våfflor här hemma på balkongen ❤️! 
Skriver även på bloggen på www.focusonfitness.blogg.se 
Vikten idag: 63,9 kg 👌🏼😘 vätskan släpper.

#diet #tävlingsdiet #bf #af #athleticfitness #bodyfitness #decembercupen2015 #luciapokalen2015 #proteinvåffla #blogg #dietdag3 #solsken #happyday #functionalbootcamp #teamfocusonfitness 


Våffelmyyyys!

KVÄLLSGOTTIS är aldrig fel 😋
Tips: Gör våfflor i vanligt våffeljärn utav din pannkaksproteinsmet ❤️ Riktigt goda!
Jag hade en klick Nötchoklad kvarg, kanel och kokosflingor på! 👌🏼😍!
Under 200 Kcal för ett kvällsmål/mellis.

#pannkaksprotein #våffla #kvällsgott #dietdag3 #diet #proteingott #mellanmål #bramat




Kommentarer


Kommentera inlägget här: