focusonfitness

Dietdag 19: PB i Viktade DIPS & bådas "päron" på middag!

Kategori:

Dietdag 19: 😍

Det känns jättebra med dieten för övrigt 👍🏻😉 skulle dock kunnat hänt mer på vågen nu senaste veckan men det tar vi igen nu i helgen och under nästa vecka 💪🏻! Hehe! Ännu ett träningspass idag - det är ju FREDAG ❤️ Slutade jobb 14.00 så blev det ett DIPS, AXEL, BRÖST & BEN pass 😃! 
PB (Personbästa) i DIPSEN - Wiiiihoooo!!! Första gången nu jag körde med 7,5 kg istället för 5 kg hängandes....det blev minsann nästan lika många som med 5 kg....10+10+10+9,5st 😜! Tackar chefen för det moraliska stödet i sista setet 💃😃! Känns riktigt gött faktiskt, liiiite ont i höger axeln annars bra! 
Vikten idag var nere på: 62,6kg så lite ner iaf! Har haft på mig min Polarklocka hela arbetsdagen samt träningen och PW:n som jag tog när jag kom hem för att se på ett ungefär vad jag gör av med 😳 Gör man inte av med minst 2100 kcal/dygn om man ligger på 1600 kcal IN så lär man ju inte tappa sina 0,5 kg/veckan heller 😉 Lite spännande att se faktiskt! 
Har haft mamma och Bengt och Tiss föräldrar på middag här nu ikväll - trevligt! ❤️ Nu är det läggdax för imorgon bitti är det Bootcamp 08.00 i Mossbystrand 😎! Hoppas att ni haft en härlig dag i solen allihopa! Njut av semester och avslappning!

#dips #polar #m400 #pb #dietdag19 #teamfocusonfitness #middag #proteinglass 



Natti natti ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: