focusonfitness

Dietdag 17: Jobba jobba jobba...

Kategori:

Dietdag 17:

Den ALLTID träningsfria dagen - påtvingad vilodag pga att jag jobbar 07-21 alltid! Dock inte idag 😜 lite sovmorgon imorse! Men...ingen träning. Inspirerande dag på jobb med 2 Tim utbildning kring Bröstryggen innan lunch 😃 Sjukt motiverande att få jobba på ett så innovativt gym som Breeze är ❤️! På bildens ser ni mestadels min mat för dagen:
Frukost: 1 st Proteinkvarg och en Latte
Mellis: 2 st Questbar
Lunch: 100g kyckling, 1kokt ägg och 150g kokt potatis
Mellis: 125g osötad vaniljkvarg
Middag: 150g kokt potatis och 185 g tonfisk i "paprikasås" 👍🏻😂 (färdig Abbas)
Kvällen: Chokladcaseinpudding med Turkisk Yogurt och Cookie Dough smulor
Idag hamnade jag på 1588 Kcal.
Vågen imorse: 62,9 kg.
Nu är jag 1 hg ifrån att vara där jag var i Söndags morse innan ätarmålet - DET Ätarmålet var nog liiiite väl...men...har ju veckan nu oxå så det kan ju också spela roll i det hela såklart 😜! Vi får se! 
På en av bilderna ser ni Läkerol YUP - detta är lakrits @_paulaaberg_ men de finns i sura oxå 😋 super om man ska på bio eller bara har ett sjuuuuukt sug! 1 st tablett innehåller 4 Kcal 😉! 
Imorgon kommer min fina vän @sofie.flora hit på middagsmys och skitsnack 😍 ska bli jättemysigt! "Kort" dag på jobbet imorgon 09-16 👍🏻 och jag planerar träning innan jobb 😉! 
Nu kryper jag ner i min nya pyjamas 😘 Natti natti på er och hoppas att ni haft en härlig dag!

#caseinpudding #abba #dietdessert #mat #dietmat #dietdag17 #vilodag #scitecnutrition #caseincomplex #belgiskchoklad 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: