focusonfitness

Dietdag 12: Missen med Avokadon 😳

Kategori:

Dietdag 12:

Missen med avokadon.... 😳
Japp så kan det gå om man klämmer en hel avokado till lunchlådan på diet - då ligger man 240 Kcal back till kvällsmålet 😫 hmmmm...hade mamma över på grillat så det blev ju liiiite mer kött än tänkt dessutom 💃 aja..låg 200 Kcal + sedan gårdagen så totalt sett har jag nog hamnat på ca 1600kcal idag istället för 1400 kcal 😃 Är man bara lite realistisk så jämnar det ut sig till slut. Bättre att tänka veckovis 😘! Imorgon blir det till att hålla igen lite eftersom Söndagen dessutom kommer att bjuda på ett rejält "ätarmål" 😋!
Vikten idag: 62,6 kg (2hg ner från igår) Imorgon kommer jag att väga mer igen med tanke på dagens matintag 😜 Det är inget bra tecken att bli "illa mående-mätt" på diet. Då har man ätit mer än man ska! Imorgon är det Lördag men jobb igen! Jobbar på Breeze några Tim, ska hålla i TRXn först och efter det blir det till att hålla ställningarna rent allmänt 😃 Träning på det - ska våga mig på Chins tänkte jag 😳 denna gång utan mobilitetsträning och töj innan! Så får vi se hur det går!
Helgen bjuder faktiskt på massa skoj! Jag har inte glömt receptet på kokosmuffinsen - de kommer någon gång under helgen 😉 blev lite sent idag oxå så nu ska jag bädda ner mig och vara pigg och glad imorgonbitti 😊! Natti natti på er! 

#avokado #dietdag12 #legday #assattack #teamfocusonfitness #nutrition #recovery #breezefitness #bbq #onthegrill #diet #breezewhey #breezeomega3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: