focusonfitness

Dietdag 11: Köket & Jag!

Kategori:

Dietdag 11:

Idag visade vågen lite mindre: 62,8kg 😜 Det går verkligen upp oh ned men tittar man veckovis så går det ju neråt 😃 Torsdag betyder handling och matlagning om det inte redan är gjort 😘 Det blev Willys efter jobb och sedan väntade köket 😍. Min egna Kycklinggryta med jordnötssmör, Grönkålschips, förberett o marinerat 2,5 kg kyckling i hemmagjord marinad till helgens grillning och bakat Kokoscup-cakes "My way". ❤️ 
@_paulaaberg_ kom över på lite kvällsmys och kvällen skenade iväg i Fitness Tävlingarnas tecken ✨😂 Haha! Det blev en "throughbackthirsday" om vi säger så! Får se om jag vågar bjuda på den bilden sen 😘! Fick även bokat Tävlingshotell till både Stockholm och Göteborgs tävlingarna 💃👍🏻😃! Gött att ha det färdigt!! Vi är såååååå redo för denna resan nu eller hur #teamfocusonfitness ❤️?
Många som frågade efter receptet på muffinsarna, det kommer på bloggen under morgondagen eller helgen 😉 - nu är kl typ 23.55 el nåt och jag måste äta upp min kvargburk och hoppa isäng! Ingen träning idag pga nacke och Bröstrygg men imorgon planerar jag ett BENPASS efter jobb - Legday IS UP 😍!
Natti natti allihopa...imorgon är det Freeeeeeedag!!! ❤️

#kokosmuffins #teamfocusonfitness #willys #shopping #diet #tbt #dietdag11 #dietkärlek #stayfit #chicken #peanutbutter #grönkål #grönkålschips #snacks #dietsnacks #joy #fun #bodyfitness #athleticfitness 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: