focusonfitness

Dietdag 64: Lunchträning & Kvälls PW i byn 😜

Kategori:

Dietdag 64:

Måndag och snaaaaart är den slut oxå 😜 hoppas att ni alla haft en bra en 👍🏻! Min har varit kanon - ibland känns det extra bra när veckan och rutinerna kommer igång igen 😃 💃💥! Dagens vikt: 60,3 kg
NU i dagarna ska den ner under 60-strecket OCH jag ska se till att den stannar där 🙊😝😍! Dags att sluta fuska! Idag låg jag lite lägre med tanke på hela helgens enorma överskott - hamnade på ca 1200 Kcal idag! Absolut inte kännt mig trött för det utan full av energi 💥 Sockret i kroppen lever j*vel ännu!
Körde faktiskt ett pass på lunchen idag - första passet efter förkylning och första passet på lunchen på ett bra tag 😃 kändes helt ok 💪🏻 så länge man känner att man kan släppa jobbet under tiden 😘! Tror att jag kommer att lägga om träningen framöver - uppdaterar er med min plan 😉! Idag blev det blandat 3D, TRX och klassiska byggarövningar 👍🏻😝! Inga CHINS - kände mig inte tillräckligt "fit" för dom idag! 
Väl hemma drog jag ut på en 70 min lång PW i mina nya NIKE skor ❤️ Supersköna och inget skoskav men mina CONVERSE är fortfarande mina BÄSTA promenadskor 😍! En kvällskaffe, en dusch och ett proteinbar fick avrunda min kväll! Känns sjukt konstigt att komma "hem" till en egen lägenhet, lägga sig ensam och vakna ensam 😳 Hmmmm 😝! Man vänjer väl sig! 
Det här med att lägga sig innan 23 är iaf helt OMÖJLIGT!!! 😘
Natti natti på er - Tisdag imorgon 💋

#teamfocusonfitness #backattack #pw #skurup #jobb #pt #kvällsmys #coffee #lovecoffee #ensamheten #monday #dietdag64 #lunchträning #minuskalorier



Kommentarer


Kommentera inlägget här: