focusonfitness

Dietdag 63: TEAMTRÄFF på Breeze ❤️

Kategori:

Dietdag 63:

TEAMTRÄFF med tjejerna på Breeze nu ikväll ❤️ Så himla roligt att se att det går framåt för alla med dieten - Lovely 👌🏼💋! Har slitigt hela dagen med flytten, idag var det "MISSION Källarförråd" - SUCK! Tog ju inte alls lång tid att bära ut och in låda för låda 😳! Svetten lackade - helt dyngsur när jag var färdig med allt! Mellan det och Teamträffen hann jag steka lite kyckling till veckan och pilla lite i lägenheten! Håller fortf på att packa upp! 😃
Vikt: 60 kg 👍🏻
Med tanke på att jag typ skitigt i dieten heeeeela helgen så är jag nöjd 😝 NYA TAG imorgon och nu är det slut på FUSKET 😘 endast Ätarmål är tillåtna och dessa EJ överdrivna 😜👍🏻 Haha!! Har ju bestämt mig för mitt livs form hittills - då är det bara att köra 💪🏻! Tycker att bilderna ser bra ut trots fusket och poseringen sitter hyfsat! Den kan absolut bli mycket bättre men MYCKET bättre än 2012 är den faktiskt redan 😘👌🏼! Det var ett av mina mål med denna utmaningen ju! 
Har redan bäddat ner mig i sängen - lite halvjobbigt att sitta uppe själv så tänkte att jag skulle mysa ner här med mina nys böcker 😎 en Lonely Planet JAMAICA och en ledarskapsbok 😂 lite kontrast kanske 😃! Fast jag tror nog att ledarskapsboken kan komma till nytta på JAMAICA oxå...tror du inte det @_paulaaberg_ !? 😂🙊 😎💃!! Tänkte börja morgondagen med en promenad TIDIGT i mina nya skor 🙊 vi får väl se hur det går 😃 sen väntar en ny härlig fullspäckad Måndag ❤️💪🏻 Woooooohooooo....Nu tar vi den nya veckan med storm vänner 💋! 

#bodyfitness #diet #teamfocusonfitness #teamträff #bf #af #athleticfitness #söndagsmys #instamys #laddarförmåndag #posedown #posering #bästatjejerna


TEAMTRÄFF ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: