focusonfitness

Dietdag 57: Trött & Sliten 😳

Kategori:

Dietdag 57:

Målet är att lägga mig senast kl 00.00 😜 Det är tidigt jämfört med de senaste dagarna/kvällarna 👍🏻!
MÅNDAG idag och jag måste erkänna att jag är TRÖTT, känner mig sliten efter helgen faktiskt! Men det är bara attiraljer ihopa - jag är ju orsak till de sena kvällarna själv så 😝! 
Tränade idag för att kompensera det passet som skulle varit igår 👍🏻 DIPS, AXLAR & BEN 💋
DIPSEN gick sådär....
10 kghängandes och det blev 10+10+10+9,95 st 😳 F*N vad nära det var att jag kom upp helt på den sista men NÄ den räknas inte som en HEL! Svettigt och kvavt på gymmet även nu ikväll när det blev ganska folktomt, är det sådant väder ute så pallar inte ventilationen trycket...och Kämpigt att trycka på faktiskt! 😫💥💪🏻! 
Körde följande:
1. Viktade Dips
2. Sneda Utfall bakåt med hantlar 12,5kg (3D träning) Superset med...
3. 1 arms hantelpress i olika vinklar (3D träning) 8 kg hantel 
4. Knäböj i Smithmaskinen (Max +40kg)
5. Stående hantelflyes lateralt Axlar 10 kg
6. "Raka marklyft" med stång, 2 fot framför den andra (3D träning "typ" 😜)
Heeeeeelt färdig sen och klockan var asmycket 😝 Körde en PW på lunchen i Sandskogen under dagen oxå! Skönt att komma ut lite 👍🏻😍! 
VIKT idag: 61,1 kg 😳 HEJ ÄTARMÅL 💋
Svettats ordentligt idag och kissat mer än vanligt så en del vätska är nog redan ute 😃! 
Blev ett kvällsmål nu innan läggdags - Turkisk Yogurt med RAW müsli och sirap 😋 (honungen var slut) ❤️ 
Nu blir det ingen träning på 2 dagar sen på Torsdag är det dags igen - RYGG is UP 👍🏻! Har självklart inte fått gjort så mycket mer i lägenheten...men...ett duschdrapperi är uppsatt på badrummet & besticken är i sin nys bestickslåda 😉! Tack vare @jensner som detta gick att fixa redan idag - TACK snälla 👌🏼😍!

#dips #af #teamfocusonfitness #trainhard #hardcore #dagenefter #hangoveronsugar #trött #intryck #sömnig



Kommentarer


Kommentera inlägget här: