focusonfitness

Dietdag 51: VILODAG & Kärt återseende ❤️

Kategori:

Dietdag 51: 

(@sethronland FAKTISKT 😉)
Jobb jobb och jobb - Högsäsongen är på väg att dra igång här efter sommaren och det är full rulle på gymmet nu. Åtminstone bakom kulisserna 😍 mycket som händer nu - Skoj! 😜
Idag har det varit jobb sedan 07.00 och det fick bli VILODAG från gymmet eftersom KÖKET skulle packas ner 😘! Hade massor av kalorier kvar när jag kom hem idag så det fick bli en omelett "My way" nu innan läggdax! Sitter med kvällskaffet vid sängen och skriver just nu 😍! 
Idag har min mat sett ut enligt följande:
(Alldeles för lite sallad jag vet 😳🙊)

Frukost: Kaffe med 1 1/2 dl fet mjölk och 1st Questbar
Förmiddag: 1st NOCCO
Lunch: 100g kyckling, 1 kokt ägg och 150g potatis, vatten 
EM: 2 koppar kaffe a 1/2 dl mjölk i varje + 1st Questbar
EM: 1st NOCCO 
Middag: 100g kyckling, 150g potatis och 1 kokt ägg.
(Ja idag blev det tråkigt)
Kvällen: Omelett på Grön paprika, tomat, 100g kassler och 2 ägg (stekt i olivolja)
Vatten.
Kaffe med 1 dl fet mjölk.

Natti natti efter detta 😝 vågen kär ju inte ha gått ner tills imorgon eftersom jag ätit så sent idag. 
Vikt idag: 60,5 kg 💪🏻!
Ett kärt återseende på gymmet idag med en PT klient som varit borta ett tag pga en skada 😳 Underbart att ha henne tillbaka på banan. Fick stryk i dagens "Gatlopp" dock 😂! 
De där Sport-bh:rna på bilden köpte jag i helgen på New Yorker - riktigt sköna och till BRA PRIS!!! 👍🏻😍
Tack för alla lyckönskningar till set nya boendet ❤️ Ni e bara för Goa allihopa! Det kommer att bli hur bra som helst tror jag 😉 och absolut för X:ets del...tänk 😜 han slipper ju en gnällig dietande inneboende (som jag är just nu) haha 😂💋!
Nä nu ska kaffet mysas ner sen är det läggdax! 
Godnatt på er allihopa!

PS: BHARAT did u call this evening? I missed ur call IF u did 🙊 Please call again ❤️ DS.

#vilodag #packa #flyttar #dietdag51 #gatlopp #pt #omelett #kvällsmat #kvällskaffe #mys #livet 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: