focusonfitness

Dietdag 48: Bröllop & 70 års kalas ❤️

Kategori:

Dietdag 48:


VILKEN DAG det blev idag 😍❤️
70-års kalas för världens bästa väns Pappa och på det ett överraskningsbröllop (förnyade löften) 😍 för världens bästa väns Mamma ❤️!
Helt underbart att få vara med dom på denna stora dagen!
Började min Lördag med ett Bootcamp pass tillsammans med ett litet men naggande gott taggat gäng ute i Svaneholmsskogen 💪🏻😉! Sen blev det Ystad och gym för att göra PB i Chins...n I DID 😜 Hehe! Det blev 3 set med 8st och på sista blev det 7st + 0,8 typ 😝 kritisk mot mig SJ där - Är jag inte helt uppe så räknas det inte som en hel helt enkelt! 
Men trots allt ett PB och det känns riktigt bra! 👍🏻💋
Imorse var vikten dessutom nere på allra lägsta hittills: 59,9kg! Under 60-strecket! Wiiiiihoooooo!!!!! 😍😜 Den magiska gränsen är knäckt! 
ÄTARMÅL blev hemmagjord Smörgåstårta och PLOPP-tårta med grädde samt chips och godis! Svängde inom HEMMAKVÄLL på vägen hem o köpte lösgodis, åt i bilen och slängde hälften el mer här hemma sen 😝🙊 Nä usch! Det var INTE så gott som jag tyckt tidigare! Bläääääää 😳🙊! 
Imorgon kommer vikten att ligga högre såklart pga all mat men någon dag senare är det tillbax till "normalt" igen 😘!
Imorgonbitti bär det iväg på nya ÄVENTYR tillsammans med DJ @_paulaaberg_ ❤️ Tanken var att träna innan men det innebär att jag måste vara på gymmet ca 06.00 imorgon bitti och nu är kl 01.20 😝 Hmmmm vi får se när klockan ringer helt enkelt! Skulle ju vara "nice" att sova lite! Om inte så blir det VILODAG imorgon helt enkelt 😉😎. 
Nästa vecka händer det grejer - saker och ting kommer att förändras i mitt liv och mycket energi kommer nog att gå åt omställningen 😘!
Natti natti på er alla kära vänner/läsare/följare ❤️❤️❤️

#chins #bootcamp #functionalbootcamp #bröllop #70årskalas #nyalöften #familjen #bff #bästavän #mys #sommarkväll #kärlek #nygifta 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: