focusonfitness

Dietdag 43: Prinsessan Elsa & Jag ❤️

Kategori:

Dietdag 43:

Måndag idag och dagen har varit full med jobb 😃 Tänkte att jag skulle tränat imorse men NÄ, denna brud kröp lite längre ner under täcket efter varje "snooze" ☺️! 
Dagens vikt: 61,1 kg igen nu. 
Det känns ju gött, får vi hoppas att man kommer ner till under 61 kg denna veckan! Veckan kom idag så en del av förklaringen till viktuppgången dagarna här innan låg nog ännu en gång inte enbart i ätarmålet 😜! 
Det hanns med en PW på lunchen ❤️ men ingen träning nu ikväll. Avslutade dagen på  jobb med personalmöte som drog över tiden lite så träningen får vänta tills imorgon kväll - Lääääängtar 😍
På personalmötet denna gulliga lilla kommentar. På bilden längst upp till vänster 😃 en av våra anställdas dotter som satt med en stund på mötet 😂 Haha så sött 😘! Tar det som en komplimang och att dessutom bli kallad "flicka" 💪🏻😜! Känns bra att ännu inte vara "Tant Josefine" 😂😂😂 Får nog ha fläta oftare! Kul att det var just Elsa då jag faktiskt tänker köra isprinsessa-tema på tävling 👍🏻.
 Det blev lite mat under dagen så avslutade kvällen med lite "Kylskåps-Tapas" Mmmm den där osten alltså! 👌🏼😋
Chefen gjorde Fettmätning nr 2 på mig idag oxå och jag har tappat ca 3 % fett på dessa 6 v 😃 Det känns bra! ❤️ Nä imorgon bitti ska jag överraska @annsieo med en ny leksak på vårat PT pass kl 07.20 så dags att hoppa isäng med det BUMS 😝!
Riktigt roligt att ni tycker att det är inspirerande att läsa mina uppdateringar och det känns bra att veta att ni har ett öga på mig 😘! Nu kämpar vi vidare allesammans 💪🏻😍! Hopps att ni haft en bra start på arbetsveckan! 

#pw #sandskogen #breezefitness #breezequeens #breezekings #möte #teamfocusonfitness #frost #prinsessanelsa #dietdag43 #jobb #pt #coo #älskarmittjobb #kärlek 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: