focusonfitness

Dietdag 42: Rumpträning & Strandhäng ❤️

Kategori:

Dietdag 42:

Fick till ett sjukt bra BENPASS imorse inne på Breeze 😜 ett tag var jag heeeeelt ensam i frivikten 👌🏼😘 Fullt fokus då ja! Testade som sagt att köra Knäböj med stång idag 🙊 det kändes ganska bra - körde typ 30 min uppvärmning innan för höft och rygg 😝! 
Vikten ligger stilla på 61,8 kg efter gårdagens ätarmål. Hoppas på annat imorgon bitti!
Nä...om jag ska orka träna imorgon bitti som är tanken måste jag nog stoppa huvudet på kudden nu 😃!
Poseringstränade efter träningen och innan stranden idag - PERFEKT då man redan hade bikinin på sig ju 👌🏼😘! 

#teamfocusonfitness På denna hashtaggen kan ni följa hela teamet 👍🏻😃


Några härliga timmar på stranden tillsammans med min Goa vän Paula ❤️ En dubbel biceps har blivit rutin 😉 Haha!
På kvällen grillade vi Kalkonlårklubba. Här hemma! Fy för vad gott det var 👍🏻😍! Bakade ett dussin o lite fler muffins till personalmötet på jobb imorgon! Möte = Fikamys ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: