focusonfitness

Dietdag 38: Finbesök från Gävle ❤️

Kategori:

Dietdag 38:

Herregud vad dagarna bara rullar på 😳 Har redan dietat i 38 dagar, det har jag lite svårt att fatta, men det som jag blir mest påverkad av, av att dagarna bara rullar på är att jag inte vill lägga mig om kvällarna,vill inte att dagarna ska ta slut 😝! Klockan är ännu en gång 01.00 (då alla lampor automatiskt just släcktes i hela lägenheten så har jag koll på detta 😳) Imorgon ska jag upp ca 05.30 för att vara på gymmet 07.00 😘 Träning innan jobb då jag måste iväg direkt när jag slutar för nagelfix hos den bästa och sedan väntar middag hos mamma ❤️! Blev lite senare än tänkt efter dagens Bootcamp då vi fick finbesök från Gävle 😃 @nattismagnusson är här med sin kille och stannar t.o.m Lördag - Myyyyyyysigt ❤️! Imorgon kommer de spendera hela sin dag i Köpenhamn eftersom jag är så "busy" heeeela dagen och inte har någon möjlighet att underhålla 🙊😝✨! Önskar jag kunde! 
Idag har det varit jobb 07.20-21.00 så VILODAG från träningen! 
Ett riktigt härligt gäng på 6 pers dök upp på Bootcampen nu ikväll - Vilka krigare 😍 Ni var grymt duktiga idag gänget 👍🏻😘! För övrigt har jag överkonsumerat Questbars idag - Vikten går saaaaakta neråt 😳 61,4 kg = Minus 0,1 kg sedan gårdagen 😜!
Nä...hög tid att sova nu så man orkar med morgondagen 💪🏻✨! 

#bootcamp #functionalbootcamp #vilodag #jobbedag #questnutrition #questbar #coffee #beach #playa #bootcampwarriors #dietdag38



Kommentarer


Kommentera inlägget här: