focusonfitness

Dietdag 34: VILKEN natt & VILKEN morgon 😝

Kategori:

Dietdag 34:

Uppe med tuppen Ă€r synd att sĂ€ga - idag lĂ„g Ă€ven tuppen och sussade nĂ€r jag klev upp 😉 04.30 ringde klockan och dĂ„ hade jag lyckats sova ca 1 Tim 😳 dryyyyygt! Eftersom jag var tvungen att Ă„ka in till Ystad och hĂ„lla i TRX passet imorse sĂ„ hade jag bestĂ€mt mig för att ta en PW i Sandskogen och hinna trĂ€na innan passet đŸ‘đŸ»đŸ˜œ! Envis som man Ă€r 😝 hade ju bara fĂ„tt sova nĂ„n timme till vilket fall som helst!    Questbar kaffe i bilen sen ut pĂ„ 5km rundan! Mysigt i skogen nĂ€r solen Ă€r pĂ„ vĂ€g upp 😍! Passet efter gick ju sĂ„dĂ€r, sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ j*vla ont i heeeeela kroppen. TrĂ€ningsvĂ€rk ÖVERALLT 😳🙊 alltsĂ„ Gud! Dips var inte att tĂ€nka pĂ„, inte Ben och absolut inte Rygg eftersom jag körde det igĂ„r 😜 Det fick bli ett kort Axel/Tricepspass innan det var dags strunta grupptrĂ€ningssalen 😘! Ett hĂ€rligt gĂ€ng TRX:are var det och mĂ„Ă„Ă„Ă„nga fler Ă€n jag hoppats pĂ„ đŸ‘đŸ»đŸ˜‰ riktigt skoj att fĂ„ köra med dom - energin sprudlade 😘💃! DĂ€refter bar det direkt tillbaka till Skurup för att hĂ„lla Bootcamp passet 1 Tim senare Ă€n planerat! 3 tappra sjĂ€lar idag bara - J*kla semestertider đŸ˜«đŸ™ŠđŸ˜! Men de krigade pĂ„ för 20 pers kan jag lova! SEN...var denna kvinna sliten, detblev en Powernap hemma sen 12-15 😳 Ops! Det behövdes! DĂ€refter har jag bara packat ihop ett par lĂ„dor hĂ€r hemma och nu ikvĂ€ll drog vi ivĂ€g och kĂ€kade pĂ„ "Pizza Hut" - ÄTARMÅL 😍 Fick minsann 20% rabatt pĂ„ maten för att jag gav servitören trĂ€ningstips đŸ˜‰đŸ‘ŒđŸŒ Haha!!!!

#pw #morgonpw #kanin #snigel #sandskogen #ystad #teamfocusonfitness #energi #överskott #dietdag34


Ett riktigt ÄCKLIGT ÄTARMÅL pĂ„ Puzza Hut 😳



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: