focusonfitness

Dietdag 47: Roadtrip Fredrikstad.

Kategori:

Gokväll godingar!
 
Nu ligger vi här och chillar på hotellrummet - Allting är förberett inför imorgon och det känns som om vi har hyfsat koll på läget i alla fall, verkar alltid vaa ändringar i schemat i efterhand i denna branschen så man får vara förberedd på att vad som helst kan hända ; ))
 
Vi åkte från Ronneby imorse klockan 08.00 och landade i Fredrikstad här i Norge på hotellet runt 15.00.
Men innan avfärd hann jag med en morgonpromenad i fina Ronnebybrunnsparken. Jag kallar det morgonpromenad och INTE PW för det var inte mycket power i den - fortfarande hosta och känner mig långsam i kroppen : (
 
 
 
Vid 16.30 var vi på färgning och inregistrering på Kongenhallen. Desi fick sitt första lager färg och jag hängde i entren så länge - det gick smidigt. Mindre smidigt gick inregistreringen - mellan 18-21 skulle man vara på plats och inte förräns 18.45 släppte de in de första athleterna. Folk stog och köade långt ut utanför hallen UTOMHUS när vi var klara och gick därifrån. Lite tråkigt att de inte är bättre med att passa tider och följa scheman.
 
Vid inregistreringen hämtar athleten sin nummerbricka, passeringsbricka, coachens passeringsbricka/band och visar upp sin bikini för att få den godkänd storleksmässigt runt rumpan.
Här fick de även varsin goodiebag - det var ju trevligt : )
 
 
Nu ikväll har Desi bara tagit det lugnt på hotellrummet och jag har sprungit lite coach ärenden - ALLA riskakor var slut i matbutiken och i nästa fanns det bara saltade, dock med endast 0,12 g salt/100g. Hittade även majskrokar - sådana som folk ger till sina små barn för att de ska ha något att tugga/suga på : ) Ännu mindre salt i dem så de borde man ju kunna ladda med tänkte jag - hon har dock inte vågat prova ännu ; )) Haha!
 
På vägen tillbaka till hotellet blev det en KEBAB I PITABRÖD - Tihi : )
Jaaaaaa det får ju inte jag äta....har försökt att hålla mig hela dagen med proteinbar, pistagenötter och min medtagna matlåda med kyckling, kall potatis, fetaost och paprika MEN....eftersom jag ändå bestämt mig för att ha en väääääldigt lång ÄTARDAG denna helgen så kändes det som skitsamma. Bättre att ha magen full och kunna vara en fullvärdig coach till henne både här på hotellet och under helgen!!
 
VILL JAG KOMMA I FORM så gör jag ju det ändå!!!!
 
Så...denna helgen har jag ett FRIKORT från dieten från och med denna kväll.
Nattprotte fick det bli innan bloggen och NU är det dags för oss att släcka och krypa ner - en lång dag som väntar imorgon!
 
MASSA LYCKA TILL till dig Desi <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: