focusonfitness

Dietdag 46: Roadtrip till Desis crib i Ronneby.

Kategori:

Hejsan vänner!!
 
Dagen idag har kännts som en Fredag men det är ju faktiskt bara Torsdag - jag har tagit ledigt från och med idag i alla fall : ) Imorse tränade jag med några PT klienter nere på gymmet, passade på att dea ut mina reklam flyers för träningseventet i 2 områden nära gymmet innan jag åkte hemmåt.
 
Hemma blev det fokus på att svara på mail, renskriva klients nya träningsprogram, packa väskan inför helgen och städa undan litegrann i lägenheten.
Ännu en FITNESS helg väntar och denna gången bär det av hela vägen till Norge - SKOJ!!!
 
Desi ska tävla i Athletic Fitness i Norway OPEN och jag kommer att vara med henne backstage som coach denna gången också - Tack för förtroendet gumman - OTROLIGT roligt att få hänga med på ett sådant här äventyr.
 
Så efter en 2,5 tim bilresa upp hit till Ronneby och några timmars chill i soffan är det dags att lägga sig och invänta morgondagen. Jag har konstaterat att det inte är bra med Roadtrips under diet - hehe, NÄ men det går att göra jäkligt bra om man vill tror bara att jag känner mig lite för självsäker på formen och tiden nu innan tävling - Det blev INTE jäkligt BRA idag. Följande slank ner:
 
- Stor kaffe med mjölk
- Coca Cola Life
- 1 Kanelbulle
- 1 Chokladbulle
- Naturgodis
 
 
(donnan här i rummet bredvid bad mig att köpa en påse åt henne inför laddningen innan tävling och tror ni att jag kunde låta bli att plocka en påse till mig själv då när jag vet att vi kommer sitta i bilen minst 6 tim imorgon - NOPE ; )) FY MIG - Jag vet, men samtidigt har jag sagt att jag vill göra detta med en viss twist av humanitet oxå : ))
 
Det betyder ju inte att man ska trycka i sig sötsaker MEN jag kände för det!
SÅ med detta ville jag komma att jag måste nanna kudden nu om jag ska orka upp 06,15 då klockan ringer för en morgon PW här i fina Ronneby : )
 
Självklart glömde jag ju min shotflaska hemma - skit oxå!
Men Trevlig heg på er allihopa så får vi se när vi har tid att uppdatera nästa gång.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Chamilla Magnusson säger:

    Det låter ju super härligt och otroligt kul!
    Fota lite under er/din pw, lite fina morgonbilder piggar alltid upp enligt mig ;D
    Hälsa din kompis lycka till på tävlingen!!

    2014-09-19 | 15:09:08
    Bloggadress: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: