focusonfitness

Dietdag 29, 30 & 31: Det är Höst!

Kategori:

Det märks verkligen att sommaren har gått mot sitt slut och hösten är här ; )
Folk börjar att trilla in på gymmet igen och mina arbetsdagar blir längre och längre! Det känns gött att ha massor att göra - det betyder ju att det går bra...men September månad är gaaaalen ; )

Samtidigt som det är massa extra jobb så händer det även en massa roliga grejer.
Så det där extra engagemanget här på bloggen med recept o grejer får ni nog vänta på tills i Oktober dessvärre : (
Men jag ska göra mitt bästa för att dela med mig till er. Dock är matlådorna mindre inspirerande dagar som dessa - Kyckling o Broccoli liksom : /.

Måndagens Vikt: 62,5 kg
Tisdagens Vikt: 62,7 kg
Dagens Vikt: 63,3 kg

Hmmm lite frustrerande är det men känner ju på kroppen att det händer något! Tror att jag behöver de där morgon promenaderna - den extra kicken ; )

Igår natt satt jag uppe o jobbade till kl 02.00, kom hem 22.30 från jobb idag men idag fick det vara bra : )
Tror att en läggdax tid runt 00.00 blir att räkna med månaden ut!

Ni har väl inte missat att jag ska ha en TJEJKVÄLL på Hälsopunkten här i Skurup på Söndag mellan 15.00-18.00. Anmäl er till [email protected]

Vi är ett rejält gäng tjejer, träningsglada, kunskapssugna och taggade - KLART att DU ska med! ; )



Igår var Jannie på besök hos mig här i Skurup. Vi körde ett Ryggpass, poseringsträning och en Matlåde-lunch här hemma sen dietande emellan - fullt normalt : )).



Blev dessutom ett PB i Rodden - Första gången jag körde 1 min Max från start...Phuuu kommer kräkas på scen ; )

310 m på 1 min - Det känns bra!!



När träningen blir av känns den bra men just nu är det segt med rutinen! Ingen träning idag och inget resten av veckan : ( pga jobb och pga att det bär av upp till Karlstad i helgen. SM i Athletic Fitness och jag har fått äran att coacha 2 tuffa brudar "back-stage". Ska bli superkul verkligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: