focusonfitness

Dietdag 69: Rekresa till KENYA!

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
Packning i full gång.
Har jobbat hela förmiddagen så det blev lite tight med tid här hemma nu, men jag sitter nyduschad och klar, väskorna är packade (en sista check behövs dock innan avfärd) och jag har renskrivit det sista träningsprogrammet till en klient som skulle vara klart innan jag åker.
 
JO men nästan koll på läget ; )
Pass, pengar, visakort, vaccinationskort, telefon och dator - DET kommer man långt på!
Jag kommer att åka iväg 1 vecka till KENYA nu - åker ikväll från Kastrup. Ska ner och reka inför den träningsresan som jag och Pernilla anordnar i Februari nästa år : ) 
In och kolla hemsidan för mer info om den om ni inte redan gjort det
www.focusonfitness.se
 
NÄ nu måste jag fortsätta.
Ska försöka uppdatera både blogg, facebook och Instagram under veckan.
 
Instagram: js_focusonfitness & fitnessjusse
Facebook: Josefine Sidnor
Blogg: Ja den har ni ju här på www.focusonfitness.blogg.se
 
CIAO <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: