focusonfitness

Bloggeri Bloggeraaaaa.....

Kategori:

Hellluuuusan på er allihopa!
 
Japp blev satt på pottkanten av en TRX deltagare igårkväll gällande mitt bloggande. Vi pratade hemsida och att det är kanon med en hemsida där bloggandet kommer upp länkat så fort man skriver ett blogginlägg....
 
- Ja hade du bara kunnat blogga lite mer kontinuerligt så hade det säkert varit en bra strategi...Citerar mig
"NU har jag energi..." "NU ska jag blogga med kontinuerlighet igen..." "Nä NU är det skärpning...." Haha!
 
Japp jag erkänner att disciplinen inte riktigt suttit där den borde men det har inte kännts skoj att skriva på senaste och jag måste erkänna att det är inte alls samma sak att sitta och blogga när killen är hemma om kvällarna. Får inte samma lugn och ro i själen - men det måste jag ju såklart lära mig, han måste ju få vara hemma ; )).
Så jag väljer att inte lova något framöver gällande bloggandet men det känns motiverande att skriva idag och det är en härlig känsla. Sen om det är suget efter att inspirera andra eller effekten av alkoholen i cidern som står på bordet det kan ju kvitta ; )
 
 
 
Testar idag att skriva med vänsterjusterad text för att se om det blir mindre kladdigt. Har provat det innan men gillade det inte då - vi får se hur det blir. Ni får gärna ge mig feedback i kommentarfältet nedan om vilket ni tycker är lättast att läsa.
 
Kom just hem från Trelleborg från ett TRX Outdoor Fitness pass med mina goa deltagare på World Class, Vi var ett litet gäng idag men de ger alltid allt och antar mina utmaningar av alla dess slag - SKOJ!
 
 
Tanken med detta inlägget var att uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv, med företaget och med tävlingsplanerna. WOW det är ju hur mycket som helst...fastän att det känns som att livet stått stilla senaste 3 åren så händer det ju saker hela tiden. Den känslan får jag eftersom jag inte rest nåt speciellt till Afrika och antagligen eftersom jag blivit sambo och med det kastas en hel del andra vardagliga grejer med lägenhet etc över en som gör att man tvingas infinna sig i Nuet på ett annat vis. Har inte heller haft någon större resa inplanerad att se fram emot vilket jag haft i alla år sedan 2005 i stort sett ; ). Livet förändras <3
 
Saknar dock mitt Afrika och detta något enormt, det går inte en enda dag utan att jag tänker tillbaka, tänker frammåt, tänker på varför och hur....och Afrika är alltid en del av det!
För er som inte känner mig som något annat än "PT Jusse" eller "Focus on Fitness" el "Bootcamp Jusse" (Vilket jag ÄLSKAR att vara så missuppfatta mig inte) Jag har en bakgrund fylld med Afrika resor med olika destinationer, olika uppdrag och en uppsjö av utmaningar. 
 
Nu kan man kalla dem för minnen som en gång var drömmar/mål som jag sett till att de blivit verklighet. 
Jag har aldrig tyckt att jag drömt för stort, aldrig tvivlat på att jag någon gång skulle göra alla de här grejerna, frågan har bara varit NÄR : )
 
Att ha en trygg tillvaro här hemma i Sverige, att kunna umgås med familj och nära vänner och att vara nöjd med DAGEN är jätteviktigt för mig - det är ju DET som är LIVET : )
Men världen för mig har alltid varit lite större än så. Tanken har alltid varit större än så och drömmarna lika så. Detta har gett mig det livet jag levt tills idag och ingen är mer tacksam än jag - det har inte alltid varit lätt (väldigt sällan faktiskt), blod, svett och tårar är bara förnamnet men det har ALLTID varit värt det i slutändan!
De sista åren av mitt liv har varit annorlunda - jag har strävat efter att trivas här hemma, syssla med det jag älskar och brinner för och försöka nöja mig som alla andra....
Vilket medfört både STRESS och "SUCSESS" - Läs mer om hur jag blev egen företagare, vart jag började min resa i träningsbranschen i nästa inlägg....
Natti natti på er godingar!
 
 

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Tycker texten blir lättare att läsa när sen är vänsterställd.

    2014-07-16 | 08:21:41

Kommentera inlägget här: