focusonfitness

Tungt på Axlar!

Kategori:

Blev en vilodag idag efter gårdagens Axelpass - ja jäklar vad tungt det var. Kändes som ett sådär bra pass, tror nog mer att jag var ganska fysiskt slut i kroppen efter de senaste dagarnas tunga styrketräning. Det var ju ett tag sedan man hade rutin på det ; ) Men gött känns det att äntligen ha kommit igång - känner hur man sväller upp i kroppen och blir lite köttigare : ).

Blir mycket bilder av min blogg nu när jag inte har så mycket tid att skriva. Många nyårslöften att ta hand om ; )









Skulle nog kunna vinna pris i fulaste min under träning : ) haha men den bjuder jag på! Kvällen avslutades med BOOTCAMP idag - det är ju Onsdag <3 Filmklipp från passet ligger uppe på Instagram. Ni har väl hittat mig på "js_focusonfitness" In o följ så får ni ständigt info om vad som försigår på Focus on Fitness ; )

Tack alla underbara människor som gjort min dag idag.
Krsm på er/coach

Kommentarer

  • Håkan L säger:

    Ja, det såg inspirerande ut!

    2014-02-06 | 02:11:56

Kommentera inlägget här: