focusonfitness

Tillbakablick på ett tufft men BRA 2013.

Kategori:

Bildbomb från ett intensivt och tufft år men samtidigt sååååå ROLIGT!
Genom att starta upp mitt företag och övergå från att vara anställd till att bli egen företagare har varit så lärorikt för mig - har lärt mig massor om mig själv!
 
Samtidigt som det varit det tuffaste året hittills i mitt liv så har det varit skitkul verkligen!
Är riktigt STOLT över mig själv ; )
 
PW på Beachen med Mr T Februari 2013.
 
 
Började samarbeta med World Class trelleborg - Mingelkväll 2013.
 
 
Stark 2013.
 
 
Min mamma blev äntligen frisk från sin Depressionsångest sedan 10 år tillbaka <3
Fick tillbaka min mamma : ))
 
 
Kickade igång företaget 2013.
 
 
Grillning hos Sabbis Sommar 2013.
 
 
Började samarbeta med Hälsopunkten 2013.
 
 
Fick hjälp av Magnus med grymmaste dekalerna till bilen 2013.
 
 
Went BANANAS 2013 ; )
 
 
Gävle  och kärt återseende med Roxanne från J.A.C.K i Kongo Sommar 2013 <3
 
 
Härligt Sommarmys med Mr T i Köpenhamn Sommar 2013.
 
 
 
Födelsedag nr 27 Sommar 2013.
 
 
Kul att pappa alltid kan se normal ut på bilderna ; )
 
 
Ledig 2013.
 
 
Spillepengen i Malmö med Sabbis och vovvar <3 2013.
 
 
 
Utbildning i TRX Suspension Training i Jönköping 2013.
 
 
Startade upp "BOOTCAMP Holistic Fitness 4 JO" tillsammans med min samarbetspartner Johanna : )
I LOVE THIS <3
 
 
SPA i Polen med bästa Jonnisen och lilla Thila i magen 2013 : )
 
 
Startade ett samarbete gällande Rehabträning med RYGGCENTRUM LUND <3
 
 
Inbjuden till radiostationen DIN GATA för PT Snackis 2013. 
 
 
 
Kopparhatten med mina favoriter <3 2013.
 
 
 
 
 
Stockholm och Gävle i oktober 2013.
 
 
 
 
 
KULLEN med älskade mamma 2013.
 
 
 
Tjejträff med Lantan brudarna (tjejerna sen gymnasiet) 2013.
 
 
Sambo <3 2013
 
 
 
Ätit precis ALLT jag velat 2013
 
 
Jobbat min ALLRA sista dag som Gyminstruktör på ACTIC 2013.
 
 
Flyttat 2013.
 
 
Sist men absolut inte minst så har jag fått äran att träna en drös helt fantastiska männiksor.
Både i TRX, som PT klienter och ute i skogen på BOOTCAMPen.
Ni är helt fantastiska och det är såååå roligt att få följa med er på era resor
2013
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att ha fått coacha och följa Annelie på hennes resa till BodyFitness scenen 2013 <3
 
 
 
 
Decembercupen & Luciapokalen 2013 med dessa underbara tjejer <3
 
 
 
Firat jul med familjen 2013 <3
 
 
 
 
Och med TOMTE BOOTCAMP såklart ; )
 
 
 
Och haft ett GOTT NYÅRS FIRANDE 2013-2014
 
 
Förstört formen 2013 med alldeles för lite träning - men det är det ändring på NU ; )
 
 
Det var liiiiiite av allt som hänt under detta gångna året!
Är nöjd med mitt 2013 och kommer att se till att 2014 blir snäppet BÄTTRE ; ))
 
Mot NYA mål nu <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: