focusonfitness

TRX, Boxning & ett Axelpass på World Class.

Kategori:

Gokväll allihopa!
Alldeles för sen kväll blev det för min del - kom hem mycket senare än tänkt från jobb, gym och handling så det där benpasset imorgon bitti får nog vänta tills imorgon em ; )
 
Hade fantastiskt roligt med mina TRX deltgare på World Class idag - de krigade på satan i det i linorna, nästan så att det luktade bränt gummi i mattorna ; ) Fokus på Ben och Rygg idag - Stora Muskelgrupper.
BRA jobbat gänget - Kul att vi fyller passen nu för tiden <3
 
Firade Alla <3:s Dag lite i förskott efter dagens pass.
Bjöd gänget på min ahemmagjorda Protein Chokladbollar och de uppskattades - KUL - det ska ju vara träningsfolk till det när det gäller proteinbak ; )
 
 
 
 
 
 
Efter passet var det dags för Mattias att hålla sitt KickBox pass - Phhuuu denna gången kom jag ju inte undan, perfekt uppvärmning innan Axelpasset oxå...eller?? ; ) 
Satan vad jobbigt det var - kan ju utlova träningsvärk i axlarna tills imorgon.
Körde lite Styrka på Axlarna efter passet men både jag och E var helt döda redan vid start såklart.
 
Sittande hantelpress
Lutande flyes för utsidan i cable
Liggande flyes för baksidan i Cable
 
Efter gymmet blev det en tur till ICA MAXI - Jepp thats why im still up ; )
NÄ nu kryper jag till sängs.
Förresten ni har väl inte missat mig på Instagram?
 
Privat: "fitnessjusse"
Företag: "js_focusonfitness"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: