focusonfitness

Rygg på Utomhusgym!

Kategori:

Hejsan vänner!

Är ni några som läser fortfarande? Trots kontinuerlig uppdatering så tycker jag att jag har väldigt få läsare just nu - lite segt, sånt gör ju lite att man vill lägga av med bloggandet. Om ingen läser är det ju inte lönt att försöka inspirera ; ). Men ger det ett tag till - blir kanske fler läsare sen när förberedelserna inför nästa tävling sätter igång : ) så var det ju sist!

Men i alla fall så vill jag dela med mig av min fm idag. Åkte iväg till Utomhusgymmet i Bokskogen för att köra Rygg : ))

Chins.



Pull ups.



Stående 1 arms Rodd 90°.
Stående Rodd Supinerat grepp.



Marlyft : )



Push-ups - Var bara sugen att testa ; )



Lite maaage.
Liggande Benlyft.
Hängande Benlyft.



Var tvungen att testa göra Dips oxå - det var jättelängesedan. 10 st blev det : )



Tyvärr kom Nack-ontet som ett brev på posten redan efter Chinsen, kändes dock bättre efter Dipsen konstigt nog. Sprang 2 km i slasket som uppvärmning och körde lite Krålröreöser för Axlar och Bröstrygg så jag var inte kall iaf. Aja bara att bita ihop. Tur att man ska till världens bästa Massageterapeut igen redan på Torsdag!

Imorgon bär det av på nya Träningsäventyr - mot Helsingborg ; )

Kommentarer

  • Micke säger:

    Ser ju hur häftigt ut som helst, måste testa detta gym. Grymt att kunna köra ute samtidigt som man får frisk luft :)

    Svar: Ja klart att du ska testa Utomhusgymmet i Bokskogen! Det var riktigt härligt att köra ute faktiskt. Man får välja sina övningar bara ; )) Ses nästa Torsdag. MVH/Coach
    Josefine Sidnor

    2014-02-03 | 09:43:19
  • Camilla säger:

    Sluta inte blogga!!!! Du är ju min insperationskälla

    2014-02-04 | 07:54:38
  • Camilla säger:

    Jag läser....är ganska ny läsare sedan några månader tillbaka och kommenterar inte så ofta men jag läser så fort det är något nytt.

    Du inspirerar och jag känner att jag snart vågar hitta vägen även till gymet och inte bara gruppträningssalen...... :-) Men det ska ju klart kännas bra för dig att bogga. Det är det viktiga.

    Svar: Hejsan Camilla! Amen gud vad roligt att du snart vågar dig in i gymmet och att det kanske skulle vara lite bloggens förtjänst ; ) Då är den ju till nånting ändå : )). Tacksam för svar vännen. Kriga på och se nu till att inta gymmet också inom kort. MVH/J
    Josefine Sidnor

    2014-02-04 | 16:07:08
    Bloggadress: http://jagcamilla.wordpress.com
  • Ylva säger:

    Jag läser också, blir inspirerad av de filmer du lägger upp på instagram. Kul med variation dock mellan gymbilder och annat skoj som händer så man "lär känna" dig bättre :)

    Svar: Hejsan Ylva! Är det Ylva B eller? Vad roligt att du tar dig tid att skriva - det betyder mycket att veta att det finns några aktiva läsare där ute som man lyckas inspirera ; ). Kram/J
    Josefine Sidnor

    2014-02-04 | 22:17:00
  • Håkan säger:

    Jo, fortsätt för all del. Det är alltid bra med en fin förebild.

    Svar: Tackar för det - vad roligt att du tycker det : ) MVH/Josefine
    Josefine Sidnor

    2014-02-06 | 02:42:16

Kommentera inlägget här: