focusonfitness

Jaaaaa - Axlaaaaar

Kategori:

Axlar är alltid kul att träna tycker jag! Väldigt sällan som man är osugen på ett Axelpass. JO om man har nackspärr ; )

Började dagen med taggad PT klient - körde Rygg med fokus på Pull-ups & Mage. Efter det var det min tur att kötta lite bland hantlar och skivstänger!

Dagens pass bestod av:

Stående Militärpress
Hantelflyes
TRX T Deltoid Fly - Baksida Axlar
Sittande 1 arms hantelpressar
Utåtrotatorer i Cable
Innåtrotatorer i Cable

Crunches i Cable (mage)



Min absoluta favoritmagövning!



Hittade världens största Protte bar i skafferiet innan em jobb så det fick bli den till kaffet ; )
Och lite trevlig läsning i gårdagens Lokaltidning - Hur motiverar du någon till att börja träna?



Kommentarer

  • Bina säger:

    jag undrar om du säljer sånna leggings med ditt företag på?
    jag hade gärna gjort lite reklam för dig.

    Svar: Hejsan Bina!Vad glad jag blir : ) Lite reklamuppskattas alltid till tusen! De byxorna jag har på mig på bilden är NIKE träningstights som jag tryckt min logga på. Skulle det vara träningstights eller vanliga vardags leggings som du skulle vara intresserad av? Maila mig gärna på [email protected] så kan vi fortsätta konversationen där. Ha en bra dag/Jusse
    Josefine Sidnor

    2014-03-01 | 11:25:19
    Bloggadress: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här: