focusonfitness

Dietdag 6: Frestelser.

Kategori:

Gokväll vänner!

Hoppas att ni har haft en hittills bra helg - det har jag haft : )
Började dagen med att överraska mina Bootcamp deltagare med en hinderbana - Vi hade riktigt roligt och solen sken på oss, svettigt & gottigt!

Dagens Vikt: 65,4 kg

Nu ikväll/em var vi hembjudna till en av mina bästa vänner Jonna och hennes NU faktiskt MAN Robin <3 Det var dags att fira deras lilla dotter Thila med en namngivelsefest och fira brudparet som gifte sig flr nån vecka sedan bara, utan att nästan någon visste - busigt!

Jupp men på Diet innebär fester och tillställningar ett sjukt sug efter godsaker men då gäller det att motstå ; )). Kändes helt ok idag förutom att jag missat att maten skulle serveras så sent (det är då man alltid ska ha en protte shake i handväskan).

På bilden ser ni en del av det gottiga buffe bordet med bla en favorit: hemmagjorda pizzabullar - Mumma <3 Men ni ser oxå min tallrik, det jag valde att ta - ingen ätardag idag o h blir nog inte alls nån denna helgen - vågen måste ner lite till först, mest för det mentala ; )).

Hade tagit med mig några Diet Moccisar som jag kunde mumsa på till kaffet och det funkade hur bra som helst!!

Tack finaste Jonnis för inbjudan och en trevlig fest!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: