focusonfitness

Dietdag 25: Rygg med Paula & Matmeck inför Roadtrip.

Kategori:

Gokväll allihopa!

Intensiv dag idag. Jobbat på morgonen efter 05.30 PWn som jag lyckades dra med Paula på ; )
Kört ett köttigt Ryggpass på gymmet tillsammans!





Hemma har planeringen inför min nattliga Rpadtrip till Gävle stått i centrum : ) Måste ju ha med mig mat för hela helgen - hehe Vi har svettats i köket i 4 tim ikväll.
Det blev biffar, klyftpotatis, hemmagjorda hamburgare, vaniljpudding, choklad mousse, kyckling & broccolipaj och ren kyckling! Kylen är förberedd.



Innan kvällens matmeck så höll jag ett TRX pass för mina Torsdagsdeltagare samt jobbade nån timme på kontoret!
RIP Trainern gästade vårat TRX pass samtidigt som vi förvandlade det hela till en Cirkel träning : )
Grymma brudar!

Taggar TRX pass - mot Ankdammen Skurup.



Skulle vilja skriva så mycket mer men klockan är 23.58 och klockan ringer kl 03.00!
Packa det sista och sen....Mot GÄVLE ; ))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: