focusonfitness

Dietdag 24: Pizzabak & Bootcamp

Kategori:

Gokväll allesammans <3
 
JODÅ börjar bli bättre på det här nu - klockan är bara 22.17 - hehe pga att jag sket i Benträningen som jag sket i i förmiddags, Japp jag kan oxå ha sådana dagar. 
Har ju dock inte riktigt råd med att slarva med träningen just nu då det finns en deadline på både att behålla muskelmassan, styrkan samt att tappa fettet ; )
 
Men men, morgonpromenaderna måste oxå igång nån gång och imorgon har jag en PW dejt i byn så nu j*klar är det bara att stiga ur sängen och bege sig ut. Ur som skur ; )).
Och jag lände att styrketräning på gymmet till 22.30, jobb på datorn till 23.30, dusch o kvällscasein på det och sedan upp 05.00 - Naaaaaa liiite FÖR mänsklig för det tror jag!
 
Dagens Vikt: 64 kg
Så det går inte neråt precis - men jag tror att det har med den kvinnliga cykeln att göra för jag ligger runt 1600 Kcal varje dag och det har funkat bra innan. TÅLAMOD!
 
Idag till Lunch blev det i alla fall Diet-Pizza, supergod blev den.
Gillar att se det jag ser..... ; ))
.....JAAAA Asså både PIZZAN & MANNEN i KÖKET!
 
 
Köpte färdiga Tortillabröd på Ica - Santa Marias, ämnade för just Pizzabak ; )
Gjort mycket på vanliga Tortillas innan men nu har de fått upp ögonen för vad som säljer. 1 bröd är dock 200 Kcal och inte de mest effektiva kalorierna en dietande person bör få i sig men ibland får man unna sig och göra uppoffringar : )
Med en halvt bränd frasig kant så knaprade det gott i munnen mellan varven - YUMMIE!
 
I helgen satt jag och tittade på gamla videos från mina förra tävlingar!
 
BodyFitness Decembercupen 2012
BodyFitness Luciapokalen 2012
 
Tog några screenshots och satte ihopa ett motivationskollage <3
Har alltid sett till att mina egna prestationer blivit till motivationskällor för framtiden - i ALLT!
Denna tittar jag på när det kurrar i magen och rycker i chokladläppen ; )
 
 
Dagen har bestått av PT klienters tunga slit i gymmet samt ett mycket trevligt Bootcamp pass ute i BRäknehus nu ikväll - 13 taggade deltagare antog sig dagens utmaningar och gjorde det riktigt bra oxå!
Ser fram emot ytterliggare 1 månad tillsammans med dessa härliga människor (Och kanske DIG ; )) och deras starka VILJA att ge allt <3
 
PEACE OUT ; )
PW väntar imorgon bitti.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: