focusonfitness

Dietdag 13: Axelont & Ätarmål.

Kategori:

En liten snabb nattlig uppdatering!
Axeln har inte blivit bättre, det gör mer ont idag och rörligheten har blivit sämre oxå! Har inte tränat idag men har försökt att vara i rörelse hela dagen : /.

Det blev en shoppingtur på Mobilia i brist på annat att hitta på när hösten nalkas i luften. Hittade en del fynd, nån present, lite grejer till lägenheten oxå handlade jag lite i för Träningseventet som vi ska hålla här i Skurup på Lördag : )).

Efter nästan 2 v diet och i gen ätardag el ätarmål förra veckan så vägde jag om och om ifall det skulle bli ett idag! Men med lite självömkan pga den onda axeln och bristande planering fick det bli en burgare på O'Learys i Lund (där vi åt efter min tävlingsdebut i Bodyfitness 2012). Men NÄ det var inte något speciellt faktiskt! Lite godis till filmen här hemma sen blev del av ätarmålet ; )
Naaaaa inte värt det heller - smakade intr speciellt gott. Krängde en del Daim i bilen men annars inga mängder! Mår bra av min dietmat faktiskt!

Dagens Vikt: 64,4 kg

Vägde mig för skojs skull nu precis för att se hur mycket det diffar morgonvikt/kvällsvikt ätatdag/morgonvikt efter ätardag....

Dagens KvällsVikt: 65,6 kg

Vi får se vart detta tar mig ; ) Just nu känner jag mig löjligt likgiltig pga smärtan i Axeln som strålar ner i armen - misstänker att något hänt med rotatorerna : /.

MEN...imorgon ska jag träffa Dessi på morgonen för ett Chins pass som jag hoppas ska gå vägen, det ska bli riktigt roligt! Efter det ska jag hämta upp bästa vännen och vovvar för lite Söndagsäventyr <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: