focusonfitness

Dietdag 1: En helt vanlig Måndag...nästan!

Kategori:

Tjenixen på er allesammans!

Nu ligger jag här nedbäddad under täcket med telefonen och klockan börjar närma sig 00.00 IGEN : / helt otroligt vad tiden springer iväg på kvällarna...sååå en kort uppdatering iaf.

Måndag idag och inte vilken Måndag som helst - 1a dagen på min 2a tävlingsdiet : )) Mot lite andra mål än 2012 och med lite andra förutsättningar så detta ska bli riktigt spännande faktiskt! Maten idag var lite av en utmaning då jag bokat in lunchdejt med Anneli och hennes kille och vi har dessutom vatit borta hela dagen. Har kännt mig lite låg och har huvudvärk fortfarande men inte så konstigt då jag insåg nu ikväll vid uträkning av dagens intag att jag bara kommit upp i 1300 Kcal - INTE optimalt sååå meeeer mat imorgon ; ).

Det blev gröt imorse, Choklad/banan milkshake med caseinprotein till mellis, kycklingsallad m bakad potatis till lunch, raw-bar o kaffe till fikan, Kalkonfile med hemmagjord Coleslaw till middag och en caseinprotein shake nu till natten.

Längd: 166,5 cm
Vikt: 66,9 kg
Fettprocent: 18,80 %

Det är mycket som ska hända fram till slutet av November men nu köööööör jag ALL IN ; ).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: