focusonfitness

Dietdag 9 - Kärlekshandtag & Snickersbollar.

Kategori:

Ok laaaagom irriterad och förbannad ska jag försöka skriva ännu ett inlägg : ( piss app som helt plötsligt flippar ut och raderar allting man skrivit! Längtar tills min nya hemsida är klar så att jag kan blogga där igenom istället!

Orkar tyvärr inte lägga in alla måltider igen med kalori intag mm. Är det något specifikt på bilderna som ni undrar över så skriv så svarar jag ; ).

Inledde i alla fall förra inlägget med att berätta att det känns så jäkla gött att det knappt går att greppa runt kärlekshandtagen nu efter 9 v diet - så pass mycket vätska har släppt. Magen känns slankare oxå, inte alls lika svullen. Känns bra!



Blev en Indisk Korma gryta med köttfärs till lunch. Potatis till det - jag ÄLSKAR Potatis <3 Funkar bra på det.

PGA halsont och huvudvärk så blev det ingen träning idag. Medans Mr T stack till gymmet så åkte jag direkt hem från Trelleborg och intog köksposition ; ) Får man inte träna så får man baka istället!

SNICKERS BOLLAR!!



Goda krämiga chokladbollar i Snickers stuk rullade i kakao el cashewnötkross. Endast naturliga ingredienser.
Jupp det blev 2 st till kvällskaffet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: