focusonfitness

Dietdag 5 - Kursstart med nya TRX Outdoor Fitness & Tacos på diet.

Kategori:

Tjena allihopa!

Lite Fredagsläsning, helgläsning i solen eller kanske t.o.m på toastolen - folk har ju med sig mobilerna överallt nu för tiden. En bra frefsg har paserat - Sjuuuuffff så var klockan 21.30 - sjukt vad tiden går. Handling och matlagning hann vi med men inte ens en film. Har morgon PT, Konsultation och Bootcamp imorgonbitti så det gäller att komma i säng i tid ; )).

Min matdag har varit helt okey men käkat lite mer än jag borde - wooops! Runt 2600kcal blev det idag.

Frukost: 2 port havregrynsgröt, 10g honung, 1 dl mjölk, 1 ägg och 10g kaviar.
518 kcal.
Hann nästan äta upp innan bilden togs på gröten, lite bråttom imorse hehe.

Mellis: 2 matmuffins (mina egna).
238 kcal

Lunch på jobb: 2 kycklingspett a 100g, jordgubbs och fetaost sallad samt Blomkåls/Mandelsallad 256g.
Ica Tuna i Lund har en massa rolig sallad i sin matö.
393 kcal

Unnade mig min favvo kaffe mellan kunderna - Latte med kanelsirap och extra shot ; ) Räknade sirapen som 10g honung - svårt när man beställer grejer ute, men fick minsann hälla i den själv i muggen så att jag hade koll på hur mycket : )) haha dietfreak!
35 kcal

Varje dag räknar jag med 3 dl mjölk och dess kaloriinnehåll då jag dricker en del kaffe.
180kcal



Mellis hemma och TRX pass meck:
1 kokosmuffin & 1 kakaomuffin med 1 kopp kaffe.
233 kcal

Premiärpsss för ny TRX kurs idag. Haft uppehåll 1 v nu så kul att vara tillbaka. Nu kör vi utomhus i stadsparken i Skurup och Boomblastern är på plats så vi har lite music. Nice ; ).
TRX Outdoor Fitness.
En del av våran nya grupp nedan <3 Bra jobbat idag damer - roligt att ha er tillbaka.



För att orka åka iväg och handla och för att inte handla hungrig tryckte jag i mig ett Kokos/Mandelbar från Kung Markatta. Gaaahhg så jäkla goda.
210 kcal

Middag: 2 st Tacos med 100g köttfärs, 17g paprika, 25g avokado, 10g ruccola, 20g sweetchili dip och 1 st Santa Maria Tortilla bröd.
400 kcal/Taco så ca 800 kcal.



Vikten ligger stadigt på 63,1 kg.
Natti natt och tack alla goa PT klienter och alla deltagare som förgyller mina arbetsdagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: